Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta det for all del det opp med jordmor!!! Hun kan faktisk hjelpe! Og ta gjerne med mannen på timen også! Selv om du kan snakke med mannen, så kan jordmor og/eller psykolog hjelpe deg med å håndtere det, de gjør mere enn å bare høre på deg.misstenker jeg har det eller mannen min mener jeg har det. Han mener jeg bør snakke med jordmor men jeg ser ikke hva vitsen er. For hva gjør jordmor, setter opp tett timer der man kan snakke sammen?
Erfaringer med svangerskap deprisjon og jordmor?
Hjelper ikle snakke om min tanker/følser, det gjør jeg mye med mim mann og de forsvinner ikke...
Kjære degmisstenker jeg har det eller mannen min mener jeg har det. Han mener jeg bør snakke med jordmor men jeg ser ikke hva vitsen er. For hva gjør jordmor, setter opp tett timer der man kan snakke sammen?
Hjelper ikle snakke om min tanker/følser, det gjør jeg mye med mim mann og de forsvinner ikke...
Hvordan går det med deg?misstenker jeg har det eller mannen min mener jeg har det. Han mener jeg bør snakke med jordmor men jeg ser ikke hva vitsen er. For hva gjør jordmor, setter opp tett timer der man kan snakke sammen?
Jeg mener snakke om det ikke vill hjelpe, ser ikke vitsen.. Vet tankene er teite og ikke realistiske.. Og er ikke alltid en grunn for all grininga.. Har ekstrem flyskrekk og klart en selv å komme meg såpass så jeg klarer å fly med beroligende, så føler jeg kan klare å takle dette selv..Hvordan går det med deg?
Jeg mener snakke om det ikke vill hjelpe, ser ikke vitsen.. Vet tankene er teite og ikke realistiske.. Og er ikke alltid en grunn for all grininga.. Har ekstrem flyskrekk og klart en selv å komme meg såpass så jeg klarer å fly med beroligende, så føler jeg kan klare å takle dette selv..
Men ser hva alle skriver, så tenkte nevnte det for jordmor når jeg hadde time om 3 uker men skal ditt til mandagen pga andre plager..
Takk for at du spør, det er bedre når mannen er hjemme men veldg tungt på dagtid når jeg er aleine.
Jeg mener snakke om det ikke vill hjelpe, ser ikke vitsen.. Vet tankene er teite og ikke realistiske.. Og er ikke alltid en grunn for all grininga.. Har ekstrem flyskrekk og klart en selv å komme meg såpass så jeg klarer å fly med beroligende, så føler jeg kan klare å takle dette selv..
Men ser hva alle skriver, så tenkte nevnte det for jordmor når jeg hadde time om 3 uker men skal ditt til mandagen pga andre plager..
Takk for at du spør, det er bedre når mannen er hjemme men veldg tungt på dagtid når jeg er aleine.
Jeg skjønner deg.. Men det hjelper å snakke med noen, det er helt garantert..Jeg mener snakke om det ikke vill hjelpe, ser ikke vitsen.. Vet tankene er teite og ikke realistiske.. Og er ikke alltid en grunn for all grininga.. Har ekstrem flyskrekk og klart en selv å komme meg såpass så jeg klarer å fly med beroligende, så føler jeg kan klare å takle dette selv..
Men nå handler det jo ikke om deg selv lengere, nå får du et helt nytt liv å ha ansvar for hele døgnet, da er det vanskelig å skulle takle en depresjon selv og alene, snakker av erfaring her. Ta tak i det nå før fødsel.Jeg mener snakke om det ikke vill hjelpe, ser ikke vitsen.. Vet tankene er teite og ikke realistiske.. Og er ikke alltid en grunn for all grininga.. Har ekstrem flyskrekk og klart en selv å komme meg såpass så jeg klarer å fly med beroligende, så føler jeg kan klare å takle dette selv..