Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElisabethRB
Leser det på lik linje med bokmål...
Må legge til at jeg bruker av og til lengre tid på det... Men kun fordi det er uvant.
Skal jeg liksom drite i å lese et innlegg bare fordi det er på dialekt? Nei du... Folk må da få lov til å skrive hvordan de vil....[;)]
ORIGINAL: tuppa86
Må legge til at jeg bruker av og til lengre tid på det... Men kun fordi det er uvant.
Skal jeg liksom drite i å lese et innlegg bare fordi det er på dialekt? Nei du... Folk må da få lov til å skrive hvordan de vil....[;)]
Det e faktisk maaaang som unngår å læs pga dialekt..hadd ein tråd om det for lææng sia æ[;)] Mang som sa dæm tij gidda å læs innleggan mine pga d!
ORIGINAL: tuppa86
Det e faktisk maaaang som unngår å læs pga dialekt..hadd ein tråd om det for lææng sia æ[;)] Mang som sa dæm tij gidda å læs innleggan mine pga d!
MIN MENING:
Det blir for teit!
ORIGINAL: L.a
Selv leser jeg alt, men tenker på de som gjerne leser litt dårlig/har dysleksi o.l...sikkert ikke bare bare for dem?
Før skrev jeg alltid på dialekt...men kutta ut etter at det på et annet forum jeg er på ble forbudt [8D]
ORIGINAL: vwengel
jeg hopper nok over mange tråder og innlegg skrevet på dialekt.
nå skal det nevnes at de som skriver dialekt her, som jeg har fått med meg, er jo trøndere...
og, ikke vondt ment, men tuppa skriver rimelig brett...
og jeg må konse så for å "få flyten" i dialekten, og få det med meg...
så om det ikke er noe som VIRKELIG fenger, så hopper jeg over... unnskyld...
skulle tatt seg ut om jeg begynte å skrive BREI totning...
til å med en innbarka totning sliter med å lese det....