Innlegg Onsdag 28.11

Ja har igrunn det! Og veldig deilig at det er ett minimum antall innlegg hver dag. For sist følte jeg at jeg nesten måtte sitte her hele døgnet :p
Ja jeg også! Det ble veldig mye stress av det!

Men nå er vi jo snart ferdige :eek:

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Ja virker som om de må sette ned antallet litt. Kanskje til 300 tror dere flere grupper hadde hvert med da?

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Både og! Er mange av termingruppene som rett og slett ligger død nesten. Og litt konkurranse MÅ det nesten være! Odsa for å vinne noe minker jo også jo flere som ligger på topp! :p
 
Både og! Er mange av termingruppene som rett og slett ligger død nesten. Og litt konkurranse MÅ det nesten være! Odsa for å vinne noe minker jo også jo flere som ligger på topp! :p
Hehe joa :) men syns nesten at de termin gruppene som er aktive kunne da prøvd seg på konkurransen :D

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Hehe joa :) men syns nesten at de termin gruppene som er aktive kunne da prøvd seg på konkurransen :D

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Men etter å ha snikt litt her og der,så ser det jo ut til at set er kun vi og april som går inn for å klare det!
Jeg er stygt redd for at Facebook har vunnet! Søstern min skal ha i mars,og hennes forum er kun på Facebook omtrent..
Men har hørt at mange mener at BV burde blitt litt mer spennende. Med mer spennende reportasjer og div. Derfor mener jeg at BV burde gått ut til folket og hør hva dem vil lese her inne! :)
 
Men etter å ha snikt litt her og der,så ser det jo ut til at set er kun vi og april som går inn for å klare det!
Jeg er stygt redd for at Facebook har vunnet! Søstern min skal ha i mars,og hennes forum er kun på Facebook omtrent..
Men har hørt at mange mener at BV burde blitt litt mer spennende. Med mer spennende reportasjer og div. Derfor mener jeg at BV burde gått ut til folket og hør hva dem vil lese her inne! :)
Ja men syns det er mye spennende her jeg! Også burde jo de som er på facebook egentlig skamme seg! For det første er det jo ikke lov og for det andre så ødelegger de faktisk for mange andre også.

Håper bv får opp antallet her igjen for kjedelig om facebook skal ta over alt

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Jeg har ikke meldt meg inn på gruppa på Facebook, rett og slett fordi jeg ikke hadde kommet til å vært like aktiv her inne da ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Da er det bare i dag og i morgen igjen egentlig :) Syns det her har gått veldig fort :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Ja, disse 14 dagene har gått veldig fort!! Er vel slik da, når man er i godt selskap ;)
 
Jeg har ikke meldt meg inn på gruppa på Facebook, rett og slett fordi jeg ikke hadde kommet til å vært like aktiv her inne da ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Har ikke fått spm om jeg vil være med engang jeg, og hadde ikke hjulpet heller!
Syns bv og facebook skal være separat!
 
Å jeg som skal bort i kveld! Håper det blir mer liv her inne senere slik at vi får innleggene våre. Om ikke så kommer jeg sterkt tilbake i morgen tidlig om ikke vi allerede er i mål da ;)
 
Fikk spm om fb-gruppa jeg, men ville ikke være med. Synes det blir for lite anonymt rett og slett.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Fikk spm om fb-gruppa jeg, men ville ikke være med. Synes det blir for lite anonymt rett og slett.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Syns egentlig ikke man skal ha sånne typer grupper på facebook når man har forum som dette jeg :)
 
Syns egentlig ikke man skal ha sånne typer grupper på facebook når man har forum som dette jeg :)

Nå er jeg på gruppen på Facebook,men føler jeg ikke er noe mindre aktiv her inne fordi om :)
Den gruppen er jo lukket,og ingen andre enn oss junijentene har tilgang. Jeg tror jeg heller vil lufte personlige ting på gruppen inne på Facebook, enn i ett åpent forum som dette ;)
 
Fikk spm om fb-gruppa jeg, men ville ikke være med. Synes det blir for lite anonymt rett og slett.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg er med i den gruppen, men jeg skriver heller her :) Er mye koseligere her inne :) Også er det jo mye letterer og følge diskusjoner her inne synes jeg. Og når den nye appen kommer blir det forhåpentlig like lett å gå inn her via mobilen, og da er det ingen grunn til å bruke fb!
 
Back
Topp