innlegg nr. 2000 is coming up!!

*SommerMamma*

Forumet er livet
DETTE er nemlig mitt innlegg nr. 2000!!!!
Herrgud, get a life woman,,,,yeah!! It's what I have!! BV's my life....Hmm....tror jeg begynner å bli gal jeg,...øynene går i kryss,,,,kjenner jeg blir helt surrete i hodet av denne eksamenslesingen!!

Jaja....hmm....har no kommet godt med å være her inne da,,,lært myyyyye!![;)] hehe...da jeg "kom hit" ante jeg ikke hva bl.a dette betydde:
- SA
- MA
- MM
- MME
- Scrappe
- nan
- barneskurve
- pluss mye mere som jeg ikke kommer på i farten!!!

Godt å ha et sted der du kan bare spørre om alt,,,,da ingenting blir for teit,.,,,eller husket i all evig tid om det nå likevel VAR veldig teit[:D][:D][:D]
Her er folk når man trenger oppmuntring, skryt, eller bare gode råd, eller *trøsteklemmer*.. Man kan også dele gleder her,,,og flauser..

Takk for at dere er her!![:D]
Kom.,,,...,.,, la oss ta JULI MED STOOOOOOOOORM!!!!!!!

Grattis med 2000!!! Håper det blir 2000 til-minst [:D][:D]

Weeee...
Gratulerer med 2003 innlegg!

ORIGINAL: Monicus

Weeee...

å herregud da! hvor avhengig går det an å bli Monicus....?? over 4300 innlegg..teit...
[:D]

(skal ta deg igjen)

ORIGINAL: førstegangsgravid

ORIGINAL: Monicus

Weeee...

å herregud da! hvor avhengig går det an å bli Monicus....?? over 4300 innlegg..teit...
[:D]

(skal ta deg igjen)

Har vært medlem dobbelt så lenge som deg.. så hmm[8|][:D] Du har nok stått på like bra som meg du da.JAAA.. jeg er hekta, men nå er jeg egentlig bare hekta på juliforumet.

Makan, 2000 ja, ikke værst gitt. [:)] Gratulerer[:D]

Det må jeg si, virkelig bra jobbet [:D]

ORIGINAL: chello

GRATTIS med 2000+++++++++ innlegg!!! Gleder meg til flere!!!

Mye nyttig man lærer her!! Hvordan andre folk har det hjemme o.l. Sambo irriterer seg alltid når jeg sier... "men noen på bv gjør det sånn og sånn" hihihihi.

hihi...er AKKURAT slik her åsså..

Jammen jeg DRITER i hva de på BV-gjør!! er jo svaret da!![:D]

takk for alle gratulasjonene [:)]

Back
Topp