Innlagt.

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Etter en uke med ekstrem kvalme og oppkast ble jeg i dag innlagt. Har fått masse veske intravenøst sammen med masse forskjellig kvalmestillende så jeg føler meg allerede litt bedre! Akkurat nå er det faktisk b vitamin som går inn.

Fikk se lille på ultralyd ved innleggelse. Da jeg var på UL på søndag ble den målt til 7+3 (utvendig ul) mens i dag ble den målt til 8+4 med innvendig ul. Var allerede blitt mer baby enn reke :)

Etter en uke med ekstrem kvalme og oppkast ble jeg i dag innlagt. Har fått masse veske intravenøst sammen med masse forskjellig kvalmestillende så jeg føler meg allerede litt bedre! Akkurat nå er det faktisk b vitamin som går inn.

Fikk se lille på ultralyd ved innleggelse. Da jeg var på UL på søndag ble den målt til 7+3 (utvendig ul) mens i dag ble den målt til 8+4 med innvendig ul. Var allerede blitt mer baby enn reke :)
Uff, må være helt forferdelig når det går så langt:blackeye: Masse god bedring! Og så bra du fikk sett at alt er ok ellers:D

God bedring! ❤️ Godt du føler deg bedre allerede ☺️ Og deilig å se at alt er bra med lille i magen også da :love017

Huff, så grusomt det må være med den ekstreme kvalmen! Bra du får hjelp og føler deg bedre :Heartred

God bedring!

Back
Topp