Innlagt.

Krøllo

Elsker forumet
Da var dette en graviditet utenfor livmor. Faster og må fjerne eggleder..

Da var dette en graviditet utenfor livmor. Faster og må fjerne eggleder..

Så utrolig leit å høre! :( aldri opplevd det selv, men etter en MA i oktober så vet jeg hvor vondt det er når ting ikke går veien.. og enda verre når det er snakk om å måtte fjerne en eggleder :(

❤❤

Takk. Ekstra trist at jeg har opplevd det før. Så jeg har bare denne egglederen igjen...

Åååå. Vet ikke hva jeg skal si... jeg er så lei meg for deg ! Kan ikke tenke meg hvordan det må være....
stor klem!!

Helt forferdelig å lese[emoji22]
Håper det går greit med operasjon og at det finnes hjelp som kan gjøre deg gravid senere på tross av ingen eggledere...hvis dere ønsker selvsagt[emoji177]

Noe så urettferdig [emoji22] Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Håper virkelig denne fantastiske medisinutviklingen kan gi deg det barnet du ønsker deg, på tross av opplevelsene du har vært gjennom [emoji173]️ Sender deg en stor klem!

Nei uff, så trist. Lykke til med operasjon, håper det går fysisk bra med deg, og at du har mange gode støttespillere rundt deg.

Uff.. Så trist!

Det samme skjedde med meg i mai. Unner ingen den samme opplevelsen. De fjernet høyre eggleder og nesten en liter blod fra bukhulen. Jeg fant mye trøst i denne britiske nettsiden https://www.ectopic.org.uk. Den tar for seg mange av spørsmålene man måtte ha.

Føler med deg :Heartred

Så utrolig trist! :(
Sender deg en god klem og håper du har mange rundt deg nå ♡

Så utrolig trist [emoji174] tillat dere å kjenne på de vonde følelsene, og ta godt vare på hverandre [emoji173]

Så trist og leit å lese. Håper dere får all god hjelp og støtte i en vanskelig tid[emoji173]️

Uff, nå fikk jeg virkelig vondt av deg[emoji22] Utrolig trist[emoji17] sender dere mange varme tanker

Back
Topp