Innlagt

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Da er det min tur til å være innlagt på observasjonspost.

Var på min ukentlige kontroll hos legen på sykehuset. Tok ctg først, ble liggende i over 1 time da hun var så rolig. Og målingene ikke var så bra. På ultralyd så legen at hun var veldig rolig, men viste gode pustebevegelser. Ble derfor innlagt for å ta flere ctg målinger.

Fikk beskjed av legen i dag at jeg ikke går lenger enn til uke 38. Mulig jeg blir satt i gang før. Rart å vite :shy: Ble veldig nært plutselig. Fortsatt 4 uker til da, er bare 34 uker :dead:

Må si det er vanvittig kjedelig å være innlagt, vil egentlig bare hjem til gutta mine :Heartred
 
Oi, da. Bra de følger opp, men skjønner at det ikke er gøy. Håper du slipper å være innlagt lenge. Lykke til :)
 
Huff, det var ikke noe kjekt.

Bra de passer godt på og følger med!
Håper det kommer seg slik at du får dratt hjem til dine kjære :happy:
 
Uff, kjenner til det veldig godt. Blir kjedelig å ligge der, men godt vare på blir du. Lykke til[emoji5][emoji257]
 
Fikk komme hjem i kveld :happy: Tok ny ctg som var "bedre". Så jeg fikk lov å dra hjem om jeg ville det. Sa ikke nei til det gitt!! Etter jeg kom hjem på sofaen er det masse liv ;)

Sååå, heldigvis ble det bare en snar tur denne gangen:)

Så nå er det bare å la det synke inn at jeg skal gå gravid max 3-4 uker til :wideyed:
 
Fikk komme hjem i kveld :happy: Tok ny ctg som var "bedre". Så jeg fikk lov å dra hjem om jeg ville det. Sa ikke nei til det gitt!! Etter jeg kom hjem på sofaen er det masse liv ;)

Sååå, heldigvis ble det bare en snar tur denne gangen:)

Så nå er det bare å la det synke inn at jeg skal gå gravid max 3-4 uker til :wideyed:
Så godt du fikk komme hjem :)
 
Fikk komme hjem i kveld :happy: Tok ny ctg som var "bedre". Så jeg fikk lov å dra hjem om jeg ville det. Sa ikke nei til det gitt!! Etter jeg kom hjem på sofaen er det masse liv ;)

Sååå, heldigvis ble det bare en snar tur denne gangen:)

Så nå er det bare å la det synke inn at jeg skal gå gravid max 3-4 uker til :wideyed:
Så kjekt at du fikk komme hjem og at lille fikk fart på seg :Heartred
 
Lykke til. Bra du blir fulgt opp så godt da :) Hvor rolig, er for mye rolig liksom? Har alltid hatt en rolig bebis i magen her, så kjenner ikke til noe annet.
 
Lykke til. Bra du blir fulgt opp så godt da :) Hvor rolig, er for mye rolig liksom? Har alltid hatt en rolig bebis i magen her, så kjenner ikke til noe annet.

Det er nok veldig individuelt. Men jeg hadde for et par uker siden mye aktivitet. Så har det blitt roligere. Hun sparker, men kan være helt stille lenge. På den timen jeg satt på ctg først i går hadde jeg vel 4-5 spark. Men jeg forsto det som at det var i sammenheng med noe annet på ctg'en også. Hadde ikke så veldig mange spark på den siste ctg'en i går heller, men de var fornøyd og jeg hadde kjent litt spark mellom de to målingene.

Nå er de ekstra obs på meg fordi hun er liten og har et lavt magemål. De ser etter trivelstegn for å forsvare at hun fortsetter å være i magen.
 
Det er nok veldig individuelt. Men jeg hadde for et par uker siden mye aktivitet. Så har det blitt roligere. Hun sparker, men kan være helt stille lenge. På den timen jeg satt på ctg først i går hadde jeg vel 4-5 spark. Men jeg forsto det som at det var i sammenheng med noe annet på ctg'en også. Hadde ikke så veldig mange spark på den siste ctg'en i går heller, men de var fornøyd og jeg hadde kjent litt spark mellom de to målingene.

Nå er de ekstra obs på meg fordi hun er liten og har et lavt magemål. De ser etter trivelstegn for å forsvare at hun fortsetter å være i magen.
Jeg synes nesten ikke hun sparker lenger jeg, mer at hun dulter seg rundt...
 
Så bra de både passer på dere, at lillr kvikna til og at du fikk komme hjem [emoji1]
 
Back
Topp