Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring!28+1 idag innlagt med BT på 170-180/105-110 og 2+ med prot i urin.. Må ihvertfall ligge til observasjon til i morgen..
Formen er grei den.. BT her på sykehuset er målt til 170/110 og prot er hvertfall 2+.. Lille i magen har det fint og antatt vekt er 1400 g..28+1 idag innlagt med BT på 170-180/105-110 og 2+ med prot i urin.. Må ihvertfall ligge til observasjon til i morgen..
De skal starte med BT tabl. Men tror jeg blir liggende til baby er født .. Kan hende jeg blir overført til Lillehammer etterpå da Gjøvik bare har vanlig fødeavd fra uke 35 til termin.. De har muligens ikke kapasitet til å ha ansvar for meg i natt.. Noen blodprøver er tatt og får vel vite mer etter 15.00 møte er overFormen er grei den.. BT her på sykehuset er målt til 170/110 og prot er hvertfall 2+.. Lille i magen har det fint og antatt vekt er 1400 g..
God bedringDe skal starte med BT tabl. Men tror jeg blir liggende til baby er født .. Kan hende jeg blir overført til Lillehammer etterpå da Gjøvik bare har vanlig fødeavd fra uke 35 til termin.. De har muligens ikke kapasitet til å ha ansvar for meg i natt.. Noen blodprøver er tatt og får vel vite mer etter 15.00 møte er over
Nytt BT nå 153/92De skal starte med BT tabl. Men tror jeg blir liggende til baby er født .. Kan hende jeg blir overført til Lillehammer etterpå da Gjøvik bare har vanlig fødeavd fra uke 35 til termin.. De har muligens ikke kapasitet til å ha ansvar for meg i natt.. Noen blodprøver er tatt og får vel vite mer etter 15.00 møte er over
Har også tatt ny urinprøve i dusjen, hvor man spylte seg skikkelig nedentil og da var prot bare 1+... Håper virkelig jeg ikke trenger bli lenger enn til i morgen... Får tårer er ikke lett å holde tilbake her.. Gubben og frøkna kommer en tur nå..Nytt BT nå 153/92
Har også tatt ny urinprøve i dusjen, hvor man spylte seg skikkelig nedentil og da var prot bare 1+... Håper virkelig jeg ikke trenger bli lenger enn til i morgen... Får tårer er ikke lett å holde tilbake her.. Gubben og frøkna kommer en tur nå..
Legen lurte på om det var noe galt siden jeg gråt, fikk etterhvert sagt at jeg bare ikke liker sykehus, så derfor..
Så greide han å spørre om jeg savnet dattera hjemme og hvææææ der sto tårespruten og han sa det var vel det dummeste han spurte om
Hjalp litt å få se frøkna en tur, men tungt da de reiste.. Men BT og slikt er ikke bedre.. Så oversendes til Lillehammer nå itilfelle frøkna må utHåpe det gårbra! Å att det gjorde godt m litt besøk hjemme fra
D trur æ på! Huffda! Langt på vei? Når fødte du storesøster? Det går nok fint men håpe lille baby kan bli der inne litt tilHjalp litt å få se frøkna en tur, men tungt da de reiste.. Men BT og slikt er ikke bedre.. Så oversendes til Lillehammer nå itilfelle frøkna må ut