Innlagt

hensja

Glad i forumet
VIP
Jentene er 7 uker i dag, og dagen "feires" på Ahus med inhalasjoner. Jentene er skikkelig tette og surklete, men har heldigvis god effekt av inhalasjonene. Nå er vi skikkelig lei sykdom altså.... I løpet av jentenes korte liv har pappa'n hatt influensa, foreldrene og storebror hatt omgangssyken, pappa'n vært matforgifta, storebror vært kraftig forkjøla og mamma'n skikkelig dårlig med enorme smerter og blødninger som til slutt endte i operasjon forrige uke, i tillegg til at jentene nå har vært tette i 8 dager. Pes! Likevel har disse første 7 ukene vært helt magiske, og vi storkoser oss! Tenk så fint vi da kan ha det når alle fem er friske ;)

Uff... Høyrdes ut som hektiske veker!
Slit med sjukdom her og... infuensa og spysjuka har prega siste vekene.. Stoeebror har sin fyrste dag i bhg på ei veke, og no var det vetle snuppa sin tur til å bli sjuk! Surklarar felt og slit med å hosta. Skal til lege klokka to, så eg er redd det vert sjukehus på oss og...
Godt å høyra innhalasjonane hjelp! Masse god bedring til dikka, håpar de får vera friske no!
Klem :)

God bedring men så bra at dere takler det så fint:) får jo en drømmetilværelse når dere er friske igjen hehe..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Uff... Høyrdes ut som hektiske veker!
Slit med sjukdom her og... infuensa og spysjuka har prega siste vekene.. Stoeebror har sin fyrste dag i bhg på ei veke, og no var det vetle snuppa sin tur til å bli sjuk! Surklarar felt og slit med å hosta. Skal til lege klokka to, så eg er redd det vert sjukehus på oss og...
Godt å høyra innhalasjonane hjelp! Masse god bedring til dikka, håpar de får vera friske no!
Klem :)

God bedring til lillejenta di! Håper dere slipper sykehus!

God bedring!!!!!! Fy så tøft.. Her er det jeg som ligger med feber, men mannen er frisk og flink til å hjelpe til med snuppene, så da ordner det seg fint:-)

God bedring til dere:)

Har hatt mye sykdom her og. Pappan har hatt oppkast/diare to ganger, storebror feber og stygg hoste. Og lillebror rs-virus, så vi har vært innlagt fra fredag og kom hjem i dag. Jeg har hangla litt, sår hals og vondt i hodet.
Lei sykdom nå!!!

masse god bedring til dere alle, å håååper dere alle sammen holder dere frisk framover :)

Back
Topp