Innlagt på ullevål..

Rips

Forelsket i forumet
Etter ett par uker med mye legebesøk og oppfølging pga stigende blodtrykk og proteiner i urin,ble jeg på lørdag innlagt på ullevål med svangerskapsforgiftnig.. Til nå klarer de å holde blodtrykket nede med medisiner, så det er jo bra.. :) Har fått beskjed om at jeg kommer til å være innlagt frem til babyen skal ut.. Om det skjer imorra eller om 2 uker eller om 2 måneder vet vi ikke.. Så blir lange dager på meg fremover! Må rett og slett bare ligge på vent.. Har fått lungemodningssprøyter til babyen, sånn i tilfelle babyen vil komme ut før uke 34.. Så alle forhåndsregler er tatt heldigvis :) Blir spennende dager fremover..

Uff, så kjedelig! Trygt og godt å vite at du blir godt ivaretatt da:) Håper den lille vil holde seg inne litt lenger:)

Jeg er 30+5 idag.. Så får vel håpe på han vil bli i magen en stund til.. Selvom han vil klare seg veldig fint om han kommer nå også! :)

Oi kjedelig da,men godt du blir tatt vare på ,så de passer på at babyen får det best mulig når han kommer enten det er no eller senere.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Høres kjedelig ut å være på sykehuset, men vi får håpe han holder seg inne en stund til likevel :) Har du noe håndarbeid/bøker/kryssord el.lign å slå ihjel tid med? Ser jo du har bv-forum ihvertfall, så da går det jo litt tid hver dag der ;)

Åj, dette hørtes ikke bra ut:( men bra du får så fin oppfølging! Godt alle forhåndregler er tatt og lykke til <3 fint du faktisk er såpass på vei at det går bra <3

Det var ikkje kjekk lesning:( huff! Godt de passer på deg då:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Masse lykke til til både deg og den lille! :) Håper han vil holde seg inne en god stund til og at de klarer å holde blodtrykket ditt stabilt videre!

En får bare tenke som så at en "liten" sykehusinnleggelse er ingenting imot det store underet du har i vente om ikke lenge :)
Lykke til :)

Masse lykke til!!!!!
Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, fikk det i uke 33 ca. Var innlagt i to omganger, og babyen kom 3 1/2 uke før tiden med KS. Var veldig fornøyd med Ullevål, så du er i gode hender :)

Masse lykke til!!!!!
Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, fikk det i uke 33 ca. Var innlagt i to omganger, og babyen kom 3 1/2 uke før tiden med KS. Var veldig fornøyd med Ullevål, så du er i gode hender :)
Så fint at du har erfaring med akkurat det sykehuset hun er på, så koselig at du deler <3

Oof, så kjedelig med sykehus, men da blir du godt passet på :)
Er du på obs.post for gravide?

Masse lykke til!!!!!

Godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk her.. :) Merker selv også at jeg kunne ikke blitt tatt bedre vare på! Men er fryktelig tungt å få beskjeden om at jeg blir liggende på sykehus frem til Mai :( For de kommer ikke til å sende meg hjem ! Har også fått beskjed om at han kommer til å komme lenge før termin,og vi har ett mål om å nå 32 uker nå i første omgang. Så en uke til!! Klarer ikke å holde motet oppe om jeg skal tenke at jeg må ligge å ha det vondt i mange uker. :( For baby har det fint,men jeg har det ikke helt like bra.. Så er min helse det går på nå fremover..Så jeg blir vurdert fra dag til dag.. Idag har hodepinen begynt å ta tak,og jeg starta dagen med oppkast og føler meg skikkelig dårlig :( Har fått beskjed om at det kommer til å bli keisersnitt uansett! For når han må ut,har jeg ikke krefter til noen fødsel.. :(

Oof, så kjedelig med sykehus, men da blir du godt passet på :)
Er du på obs.post for gravide?

Er på obs.post for gravide ja.. Mitt nye hjem i ett par måneder! :/

Åh dette høres så trist ut Jantø :/

Men hvis han blir tatt ut i uke 32, kommet du til å bli frisk igjen med en gang da? (Ikke tatt i betraktning operasjonen liksom)... Blir det bedre for deg da?

Syns det er så kjedelig at sånne her ting skjer :(

Back
Topp