S
SmulteTrulte
Guest
Ja lille Lasse er innlagt på sykehuset
Han har i en periode vert veldig sår, grinete og villet ha puppen veldig ofte. Han fikk masse utslett på rompa, og viste en del ubahag med det. Men for 4 dager siden oppdaget jeg en rød og irritert kul ved siden av rompehullet hans. Det så veldig ut som en kong, så vi tenkte at den gikk bort av seg selv. Men for 2 dager siden var han så utilpass at jeg prøvde å trykke på denne kulen, og ut av rumpa kom det masse gult gromsete puss. Da bar d i vei til legevakta, ble sendt videre til akutten siden legen mente de måtte skjære for å få tømt den. Men d måtte vi ikke. Siden han ikke hadde feber og crp var bra, ble vi sendt hjem med beskjed om at fikk han feber måtte vi komme inn igjen. Og d fikk han desverre i dag
vert lei seg og sår i hele dag, og etter at vi hadde sovet et par timer fra halv 2 til halv 4 var han kjempevarm. Så nå må vi vente til i morgen tidlig med å se om han må opereres. Han har forhøyet hvite blodceller så han har fått litt antibiotika. Og han har kanskje i tilleg fått vannkopper
Nå må jeg prøve å sove, ikke så mye energi igjen her nå. Er utslitt etter så mye fram og tilbake. Håper antibiotikaen gjør sitt og vi slipper operasjon.
★♡Tasta fra fonen♡★
★♡Tasta fra fonen♡★