Innlagt på sykehuset...

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Så måtte jeg til slutt gi meg, og ble hasteinnlagt i går kveld. Kun et par dl væske i døgnet den siste uka, masse oppkast og flere kilo ned, gjorde at jeg ble så dehydrert at jeg nesten ikke kunne stå. Så ville ikke oppkastet gi seg, og holdt på i så mange timer at det til slutt kom mer og mer blod med magesyren. Trolig masse sår oppover... Da ble det legevakt, akuttmottak og til sist et enerom på fødens spesialenhet. Får salter, næring og kvalmestillende på drypp, samt sprøyte med vitaminer. Er bedre å være her enn fryktet, alle er så snille! Ul fikk jeg også, 9+2 i dag. Så er det deilig at det er så rolig, bare avbrutt av søte babyklynk i blant. Tenker på mannen og lillegutt hjemme, men vet at det er det beste for oss alle tre at jeg er her nå.. sukk, det skal ikke alltid være lett med graviditet, selv om det er sååå ønsket!

Ta deg en time out på sykehuset du og fyll opp med litt energi. Alle andre klarer seg, så viktigst at du og lille blir dullet litt med :)
Var selv innlagt i uke 7,var helt herlig når energien kom sigende inn vha drøppet :p
Lykke til!

God bedring! Ta det rolig og få i deg masse næring! Det er det aller beste for deg, babyen og de der hjemme :)

Oi! Det var ikke småtterier! :-O Godt du får hjelp nå. Stakkars deg. Jeg griner bare jeg spyr en gang liksom.

Heia deg! :-D

Masse god bedring :)

Oiii!!! Masse god bedring :) Håper formen kommer seg fort sånn at du får komme hjem til mann og lillegutt!! :)

Huff, masse god bedring <3 Godt du er et sted hvor du kan bli fortere bedre nå <3

Masse god bedring!!!! Håper virkelig du snart blir bedre!

Masse god bedring :)

Håper formen blir bedre etter å fått litt væske.
Hadde du det sånn i forrige svangerskapet og?

Jeg hater å spy, og tåler ikke blod, så for meg hadde dette vært grusomt :(

Back
Topp