Innlagt på sykehuset

babysykigjen

September 2013 <3
Da ble jeg innlagt, lillebror er veldig stille, og det er litt dårlig gjennomstrømning
i navlesnoren hans. Vekstavviket hadde økt noe, og jeg blir hele tiden vurdert i forhold
tidligere forløsning. Skal ha en ny ctg før jeg legger meg, og ny ctg og ultralyd
i morgentidlig.

Dumt at du ble innlagt, men fantastisk bra gjort av deg å være obs nok på babyen sine bevegelser til at du og babyen får den hjelpen dere trenger i tide!!! :)

Håper alt er fint med mageboeren. Og godt dere blir ivaretatt!!

Huff :/ bra du er på sykehuset å blir tatt godt vare på :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så bra at du dro inn for en sjekk, så de får passet ekstra godt på! Krysser fingrene for at alt går bra, så bebisen kan bli i magen en stund til :)

Så bra at du dro og at legen tar det på alvor. Du er på det beste stedet og nå gjør de det som er best for deg og lillebror.
Masse lykke til!

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Nå har jeg fått dratt hjem, med beskjed om å a kontakt igjen med en gang det blir stille igjen. Satser på at han rører på seg hver dag framover. Han har og snudd seg til seteleie, så jeg håper at han snur seg tilbake igjen til hodeleie. Legen var sånn passe fornøyd med dagens måling av navlesnoren. Er satt opp til kontroll om 2 uker om det ikke skjer endringer som gjør at jeg må inn igjen.

Back
Topp