Innlagt på sykehuset.

Det går greit! Ikke sove så mye inatt. Har blitt dårligere i magen så har sprunget mye på do :-/ men nå fikk jeg noe stoppende 10.30 så håper det hjelper :)
 
Det er bra. Hvor gammel er barnet du har fra før? Han burde kanskje forberede barnet på synet av mammaen i sykeseng med veneflon i armen. Kan bli veldig dramatisk for en liten en. Så min mamma sånn når jeg var liten. Jeg hadde angst for at hun skulle dø lang tid etterpå. Bare et tips altså. Etter egen erfaring. At han beroliger. Ikke for å blande meg. Masse god bedring!!!!!



Venter en liten skatt i september 2013 <3
Ja dette har vi snakket om, takk for tipset :) hun er 3 og et halvt :)
 
uff, høres ikke noe særlig ut, håper du snart er bedre og at formen er fin når du reiser hjem igjen etter behandlingen.

God bedring :)
 
Uff da, håper du blir bedre i magen. Og at du snart kan dra hjem til familie :)
 
1 time til hjemreise :) jippi :) utrolig hvilken forskjell det gjør å få i seg rikelig med væske! Pass godt på dere selv jenter, og lytt til kroppen!
 
1 time til hjemreise :) jippi :) utrolig hvilken forskjell det gjør å få i seg rikelig med væske! Pass godt på dere selv jenter, og lytt til kroppen!
Så godt å høre! Det er tydelig at du virkelig trengte dette! Du må passe på deg selv fremover du også :)
 
Back
Topp