Innlagt på sykehuset.

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Vell etter legetimen idag ble jeg sendt rett til sykehuset:-( får IV behandling med væske og tiamin. Lavt BT, ketoner i urinen og dehydrert. Skikkelig dårlig, bleik og røde tørre øyne. tror dette er det er det værste jeg har kjent på :-( Håper dette går fort over :-( ikke fått pakket med meg noen klær, tannbørste eller noe. Men mannen kommer senere med det jeg trenger. ImageUploadedByBV Forum1366365203.443379.jpg

Stakkars deg!! Det så ikke ut til at du hadde særskilt bra nei :( Håper du kommer deg raskt igjen, nå som du har blitt innlagt.
Kommer dehydreringen av oppkast? Og hva betyr det at man har ketoner i urinen?

Masse god bedring til deg, frøken!

Stakkars deg!! Det så ikke ut til at du hadde særskilt bra nei :( Håper du kommer deg raskt igjen, nå som du har blitt innlagt.
Kommer dehydreringen av oppkast? Og hva betyr det at man har ketoner i urinen?

Masse god bedring til deg, frøken!
Tusen takk for det. Forsto det var pga lite næring og mye oppkast. Har jo også høyt stoffskifte som spiller inn. Har hatt løs mage å oppkast en stund nå, men har vært helt forferdelig siste uken :-(

Å herre.. det der hverken ser eller høres veldig hyggelig ut!!! Håper de får i gang igjen formen din veldig snart:) håper du føler du får den informasjonen og hjelpen du trenger. Vet de hvorfor kroppen din har reagert slik?

Huff hørtes ikke godt ut :/ masse god bedring!! håper du kommer deg raskt <3 klem

Å herre.. det der hverken ser eller høres veldig hyggelig ut!!! Håper de får i gang igjen formen din veldig snart:) håper du føler du får den informasjonen og hjelpen du trenger. Vet de hvorfor kroppen din har reagert slik?
Ja får god hjelp her, å de mener at det nok også skyldes stoffskifte endringer. Pleier ligge på 15 men er nå på 23. Så det er jo ikke bedre med løs mage å oppkast:-( er isolert fra andre her da i tilfelle det skulle være et magevirus eller noe. Men får vell vite mer når blodprøvene er klar.

God bedring til deg, bra du blir tatt godt vare på :)

Bra du blir godt tatt vare på! God bedring! :)

uffa, stakkars deg =( Håper du blir fort bra! Så får vi prøve å underholde deg her på babyverden. :) God bedring <3

God bedring :)

Ja akkurat nå er det eneste jeg har mobilen min og babyverden.

Huffda! :S Masse god bedring til deg! :)

Back
Topp