Innlagt på sykehuset

Toromor

Glad i forumet
I går kveld ble jeg innlagt på sykehuset med feber og knalltung pust. Dro nedover på legevakta, mest for å kanskje kunne få noe som hjalp på pusten, men etter noen prøver mente legen at jeg enten har lungebetennelse eller blodpropp i lungene, så hun ville legge meg inn. Ble en lang natt med mye prøver, røntgen av lungene og oppstart av medisiner for å lette på pusten. Ligger nå på overvåkning og blir liggende ihvertfall til i morgen. Syns jo det er litt skummelt, men begynner å bli trygg på at det "bare" er en lungebetennelse, og begynner heldigvis å bli på bedringens vei. Og så har de sagt at når jeg er på bena igjen får jeg kanskje en ultralyd for å sjekke at babyen har det fint, så det blir jo en liten bonus :) Ikke meningen å syte altså, ville egentlig bare minne alle sammen på hvor viktig det er å passe på oss selv også nå som vi har babyer i magen :)

Huff, hørtes skummelt ut. Godt du blir godt ivaretatt. Ja er viktig at vi passer på oss selv i månedene framover, vi har med oss dyrebar last :) ønsker deg masse god bedring, og håper du får bonusen din med ultralyd :)

God bedring! <3

Offamei, håper det bare er lungebetennelse da :O Masse god bedring!!

Takk alle sammen! Formen er stigende, så det ser heldigvis ikke ut til å være så skummelt som de fryktet :)

Uff, tøff du er. Bra at du er på bedringens vei. Blir en liten trøst å få se nurket ditt da i det minste :)

Nei uff da.. :/ masse god bedring, håper alt er bra med bitte lille :)

Takk igjen for alle hyggelige kommentarer! Fikk beskjed i dag om at prøvene de har tatt viser at jeg har fått svineinfluensa, med en kraftig lungebetennelse på toppen. Da blir det et par dager ekstra på isolat, og jeg får nå tamiflu mot influensaen. Litt skummelt, siden det er så mye snakk om hvor farlig svineinfluensa kan være for gravide,men jeg kjenner meg i veldig trygge hender her. Og heldigvis merker jeg godt at formen er på vei tilbake, sakte men sikkert :)

Huff godt du blir så godt tatt vare på. Skummelt med svineinfluensa da, men heldigvis er du i trygge hender :)

God bedring!

Back
Topp