Innlagt på sykehuset i uke 26

Tenker på deg støtt å stadig, igrunn samme termin vi. Jeg er ikke klar enda, og det er nok ikke du heller. Håper han holder seg inne en stund til og alt er bra:)
 
Tenker på deg og håper det går bra med deg om dagen :)
 
Lenge siden jeg har oppdatert ser jeg, men er her inne fremdeles og leser. Jeg ble innlagt på ny 22 des med 3 cm åpning og bulende vannblære som går gjennom pessaret og ut av skjeden. Fikk ny lungemodning. Fikk komme hjem på juleaften og er nå hjemme med påbud om at det er noen med meg til enhver tid som kan kjøre meg til sykehuset hvis det skjer noe. Legene forventer egentlig at det skjer noe om ikke altfor lenge, og de tror at det er vannet som kommer til å gå først. Så venter egentlig bare på at det skjer noe snart
 
Lenge siden jeg har oppdatert ser jeg, men er her inne fremdeles og leser. Jeg ble innlagt på ny 22 des med 3 cm åpning og bulende vannblære som går gjennom pessaret og ut av skjeden. Fikk ny lungemodning. Fikk komme hjem på juleaften og er nå hjemme med påbud om at det er noen med meg til enhver tid som kan kjøre meg til sykehuset hvis det skjer noe. Legene forventer egentlig at det skjer noe om ikke altfor lenge, og de tror at det er vannet som kommer til å gå først. Så venter egentlig bare på at det skjer noe snart
Godt å høre alt står bra til enda:)
 
Så bra ungen er der inne ennda :) og åpning kan man gå lenge med :)
 
Lenge siden jeg har oppdatert ser jeg, men er her inne fremdeles og leser. Jeg ble innlagt på ny 22 des med 3 cm åpning og bulende vannblære som går gjennom pessaret og ut av skjeden. Fikk ny lungemodning. Fikk komme hjem på juleaften og er nå hjemme med påbud om at det er noen med meg til enhver tid som kan kjøre meg til sykehuset hvis det skjer noe. Legene forventer egentlig at det skjer noe om ikke altfor lenge, og de tror at det er vannet som kommer til å gå først. Så venter egentlig bare på at det skjer noe snart
Håpe han holder seg inne til januar iallefall da :)
 
Godt å høre at baby er der fremdeles :D babyen kommer vel snart, men allikevel er det godt at du har kommet såpass "langt" denne gangen :) masse lykke til når fødselen starter <3
 
Godt å høre at ikke det har skjedd noe, men må være travelt for deg / dere. Håper babyen blir der ei stund til. Fortsatt god jul og lykke til ☺
 
Lenge siden jeg har oppdatert ser jeg, men er her inne fremdeles og leser. Jeg ble innlagt på ny 22 des med 3 cm åpning og bulende vannblære som går gjennom pessaret og ut av skjeden. Fikk ny lungemodning. Fikk komme hjem på juleaften og er nå hjemme med påbud om at det er noen med meg til enhver tid som kan kjøre meg til sykehuset hvis det skjer noe. Legene forventer egentlig at det skjer noe om ikke altfor lenge, og de tror at det er vannet som kommer til å gå først. Så venter egentlig bare på at det skjer noe snart
Håper alt står bra til med deg.. :)
 
Er kommet i den situasjonen at jeg er blitt innlagt på sykehuset pga av truende fødsel. Har bare 2-3mm igjen av livmorhalsen og har nå fått lungemodningssprøyter. krysser alt jeg har for at lillebror holder ut der inne og blir der lenger enn legene tror. Storesøster kom i uke 27+3, så det vil jeg jo ikke oppleve igjen, men det ser ganske mørkt ut akkurat nå

Hei!

Hvordan går d nå??
Alt bra? Blitt en del uker mer nå..?

Fortsatt lykke til!!;)
 
Hvordan går det med dere nå?
 
Hei!

Hvordan går d nå??
Alt bra? Blitt en del uker mer nå..?

Fortsatt lykke til!!;)

jo fortsatt gravid haha. verken legene, jeg eller noen andre trodde at det skulle gå så lenge ;)
Når jeg bikker 37+0 så blir jeg lagt inn på føden for å ta ut pessaret. Kommer meg ikke ut derfra uten lillemann da :)
 
Så bra du enda er gravid! Da slapp dere den tunge starten med kuvøse osv. :)

Vil vannet gå med en gang pessaret er tatt ut?
 
Så bra du enda er gravid! Da slapp dere den tunge starten med kuvøse osv. :)

Vil vannet gå med en gang pessaret er tatt ut?

aner ikke om vannet kommer til å gå med en gang. men legene har hatt erfaring med to tilfeller som er likt som mitt der den ene måtte snu i døra hjemme og den andre så gikk vannet mens de tok ut. så ja det kan hende at det går med en gang
 
aner ikke om vannet kommer til å gå med en gang. men legene har hatt erfaring med to tilfeller som er likt som mitt der den ene måtte snu i døra hjemme og den andre så gikk vannet mens de tok ut. så ja det kan hende at det går med en gang

Godt å høre!!!!!!!!
Ikke lenge igjen da! Så moro!!
Må jo neste si gratulerer.

Lykke til!!!!!
 
Back
Topp