Innlagt på sykehuset i uke 26

Bra det går fint enda :)
 
er kommet til uke 27+4 og e rnå lenger på vei enn da jeg fik storesøster :) er fremdeles på sykehuset, men alt er roligt . håper å komme hjem på perm snart
Lykke til. Håper småen holder seg på plass så lenge som mulig :)
 
Oppdaterer litt: I går ble jeg undersøkt mtp på å fjerne cerlagen jeg har på livmorhalsen. men den satt på der den skulle så den er fortsatt der. legene mente og at det kan godt være at det er den som holder alt på plass nå, for på innsiden av den er alt åpent og fosterhinnene presser på, så derfor kjenner jeg nedpress. Har i tillegg fått crinone gel som jeg skal ta hver kveld nå, den skal styrke/ro ned livmorhalsen slik at den forhåpentligvis holder.

Jeg kjenner at dette er ganske tøft, men det er til det beste for lillebror. Lillebror er estimert til 1005gram, så han er 13% større enn gjennomsnittet, så det er godt å vite. Jeg er nok her på sykehuset en stund til, men det har vært snakk om at jeg kan dra på perm hvis ting er uendret. men usikkert på når det blir, og det blir ihverfall ikke før i neste uke.

Takk for tanker <3

Håper det går bra med deg og nurket :)
 
Lykke til!
 
Titter innom innimellom for å sjekke om lillebror fortsatt er inne i magen. :)
 
kommet til uke 28, og har fått kommet meg hjem. deiligt å komme hjem til storesøster og mannen, kjenner at jeg slapper av mye bedre her hjemme. må ta det med ro og skal på kontroll på mandag. hvis jeg kjenner noe som helst så skulle jeg ta kontakt. krysser fingrer for at han holder seg inne lengst mulig nå
 
kommet til uke 28, og har fått kommet meg hjem. deiligt å komme hjem til storesøster og mannen, kjenner at jeg slapper av mye bedre her hjemme. må ta det med ro og skal på kontroll på mandag. hvis jeg kjenner noe som helst så skulle jeg ta kontakt. krysser fingrer for at han holder seg inne lengst mulig nå
Godt å høre! Ha en fin helg:)
 
kommet til uke 28, og har fått kommet meg hjem. deiligt å komme hjem til storesøster og mannen, kjenner at jeg slapper av mye bedre her hjemme. må ta det med ro og skal på kontroll på mandag. hvis jeg kjenner noe som helst så skulle jeg ta kontakt. krysser fingrer for at han holder seg inne lengst mulig nå
Lykke til, håper han holder seg inne noen uker til!
 
Godt å komme hjem til familien!
Håper på en rolig tid for dere nå =)
 
Kjekt du fikk dra hjem :)
 
kommet til uke 28, og har fått kommet meg hjem. deiligt å komme hjem til storesøster og mannen, kjenner at jeg slapper av mye bedre her hjemme. må ta det med ro og skal på kontroll på mandag. hvis jeg kjenner noe som helst så skulle jeg ta kontakt. krysser fingrer for at han holder seg inne lengst mulig nå
Ååå, så godt å høre! Lykke til fremover! :)
 
Back
Topp