Innlagt på sykehuset i uke 26

Lykke til! Håper han holder seg i ro der inne en god stund ennå, men godt at de passer på deg nå da :)
 
Håper han holder seg der. Hvordan går det? Må du ligge i en seng hele tiden? Er det noen måte du merker dette på annet enn at de har sjekket deg?
Lykke til :)
 
Uff, dette er jo skummelt. Håper virkelig at de tiltakene som er satt i gang er nok for å holde ham der litt til. Har de estimert hvor stor han er nå? Masse lykke til!
 
Håper det ordner seg for deg!! Masse klemmer til deg! Hvordan har du oppdaget det med første barnet ditt?
 
Er kommet i den situasjonen at jeg er blitt innlagt på sykehuset pga av truende fødsel. Har bare 2-3mm igjen av livmorhalsen og har nå fått lungemodningssprøyter. krysser alt jeg har for at lillebror holder ut der inne og blir der lenger enn legene tror. Storesøster kom i uke 27+3, så det vil jeg jo ikke oppleve igjen, men det ser ganske mørkt ut akkurat nå
Hvordan går det? :)
 
Håper det går bra med dere og lillegutt og at han fremdeles er inne i magen! :Heartred
 
Ønsker deg lykke til!
Håper livmorhalsen roer seg ned, og lillebror holder seg inne en god stund til!
 
Oppdaterer litt: I går ble jeg undersøkt mtp på å fjerne cerlagen jeg har på livmorhalsen. men den satt på der den skulle så den er fortsatt der. legene mente og at det kan godt være at det er den som holder alt på plass nå, for på innsiden av den er alt åpent og fosterhinnene presser på, så derfor kjenner jeg nedpress. Har i tillegg fått crinone gel som jeg skal ta hver kveld nå, den skal styrke/ro ned livmorhalsen slik at den forhåpentligvis holder.

Jeg kjenner at dette er ganske tøft, men det er til det beste for lillebror. Lillebror er estimert til 1005gram, så han er 13% større enn gjennomsnittet, så det er godt å vite. Jeg er nok her på sykehuset en stund til, men det har vært snakk om at jeg kan dra på perm hvis ting er uendret. men usikkert på når det blir, og det blir ihverfall ikke før i neste uke.

Takk for tanker <3
 
Krysser alt jeg har for dere!
 
Gode tanker sendes til dere. Håper lillegutt holder seg inne i magen en stund til.
 
Ønsker dere masse lykke til! Håper virkelig alt går bra, og at du får godt stell på sykehuset :)
 
Hvilke muligheter man har for tiden. Satser på at cerclagen gjør jobben sin, slik at lillebror holder seg inne litt lengre!
 
Hvordan går det med deg? Håper lillebror fortsatt er i magen din :) nå er du vel kommet over uke 27 også :)
 
er kommet til uke 27+4 og e rnå lenger på vei enn da jeg fik storesøster :) er fremdeles på sykehuset, men alt er roligt . håper å komme hjem på perm snart
 
Back
Topp