Innlagt på sykehuset i uke 26

lillenummer3

Forelsket i forumet
Er kommet i den situasjonen at jeg er blitt innlagt på sykehuset pga av truende fødsel. Har bare 2-3mm igjen av livmorhalsen og har nå fått lungemodningssprøyter. krysser alt jeg har for at lillebror holder ut der inne og blir der lenger enn legene tror. Storesøster kom i uke 27+3, så det vil jeg jo ikke oppleve igjen, men det ser ganske mørkt ut akkurat nå
 
Uff da! :eek:

Håper virkelig lillebror holder seg inne så lenge som mulig!
Krysser fingra for deg!
:smiley-angelic001
 
Uff, håper han holder seg der inne så lenge som mulig ja! I alle fall til 28 uker i det minste! Lykke til!
 
Krysser fingrene for at gutten blir værende en stund til i magen!
Lykke til!!!!!!
 
Er kommet i den situasjonen at jeg er blitt innlagt på sykehuset pga av truende fødsel. Har bare 2-3mm igjen av livmorhalsen og har nå fått lungemodningssprøyter. krysser alt jeg har for at lillebror holder ut der inne og blir der lenger enn legene tror. Storesøster kom i uke 27+3, så det vil jeg jo ikke oppleve igjen, men det ser ganske mørkt ut akkurat nå
Ånei. Krysser fingrene for at han holder seg inne en stund til!!:)

I og med du har fått tidlig før, er det noe som gjør dette?

Hvordan merket du det var truende fødsel? Greit å vite hva man skal være obs på.

Igjen, lykke til
 
Håper og krysser fingrene
 
Ånei. Krysser fingrene for at han holder seg inne en stund til!!:)

I og med du har fått tidlig før, er det noe som gjør dette?

Hvordan merket du det var truende fødsel? Greit å vite hva man skal være obs på.

Igjen, lykke til

det er det samme som skjedde med storesøster som skjer nå. er stille åpning av livmorhals. har vært til jevnlige kontroller for å skjekke livmorhalsen og nå i går var det plutselig ingenting igjen. dette er nok ganske sjelden å oppleve men jeg er vist en av de som aldri kommer til å få terminfødt barn
 
Masse lykke til!!
Håper nurket holder seg i magen en stund til :)
 
Masse lykke til!:) Håper den lille holder seg i magen så lenge som mulig
 
Masse lykke til. Håper han holder seg inne noen uker til.
 
Ønsker dere alt det beste. Skulle han komme er heldigvis legene veldig flinke :)
 
Krysser fingrene! Håper det går bra .
 
Er kommet i den situasjonen at jeg er blitt innlagt på sykehuset pga av truende fødsel. Har bare 2-3mm igjen av livmorhalsen og har nå fått lungemodningssprøyter. krysser alt jeg har for at lillebror holder ut der inne og blir der lenger enn legene tror. Storesøster kom i uke 27+3, så det vil jeg jo ikke oppleve igjen, men det ser ganske mørkt ut akkurat nå

Håper med deg!
Du er på riktig sted i hvertfall.

Masse lykke til!
 
Back
Topp