Innlagt på sykehus

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
Etter en uke med brunlig blødning, gikk murring i magen over til syke smerter i går kveld. Legene her mistenker svangerskap utenfor livmoren, men er veldig usikre. Fått masse smertestillende og har det bedre i dag, bortsett fra sulten! Faster enda i tilfelle operasjon.
Ul visste tom fostersekk. Skal ha ny ul i dag.
HCG hadde steget litt, men ikke mye:

5+3: 2200
5+5: 3600
5+5: 4200

Sliten, trøtt og lei av å være usikker... [emoji17]

Å nei, så trist at du skulle oppleve det:( Er det noe om håp at det kan gå bra? At det bare var for tidlig å se på UL?

Etter en uke med brunlig blødning, gikk murring i magen over til syke smerter i går kveld. Legene her mistenker svangerskap utenfor livmoren, men er veldig usikre. Fått masse smertestillende og har det bedre i dag, bortsett fra sulten! Faster enda i tilfelle operasjon.
Ul visste tom fostersekk. Skal ha ny ul i dag.
HCG hadde steget litt, men ikke mye:

5+3: 2200
5+5: 3600
5+5: 4200

Sliten, trøtt og lei av å være usikker... [emoji17]

❤️❤️❤️

Så trist å lese [emoji17] Krysser fingrene for at alt er bra [emoji1317] Lykke til [emoji171]

Ånei, krysser fingrene for deg [emoji173]️ Klem

Fine gode dere [emoji254]

Siden smertene ga seg, vil de vente med å operere. De har en tanke om at cysten jeg hadde på eggstokken km ha sprukket og gitt meg smertene.
Skal på ul snart.

Fine gode dere [emoji254]

Siden smertene ga seg, vil de vente med å operere. De har en tanke om at cysten jeg hadde på eggstokken km ha sprukket og gitt meg smertene.
Skal på ul snart.

Sender deg en stor stor klem[emoji173]️[emoji173]️

Ul viste at cysten var borte.. Men fant heller ingen fostersekk i livmoren. Blir her enda en natt, de ville finne ut hva som skjer.

Ul viste at cysten var borte.. Men fant heller ingen fostersekk i livmoren. Blir her enda en natt, de ville finne ut hva som skjer.

Det var leit. Sender en god klem til deg :Heartred godt at du blir tatt vare på på sykehuset

Uff, så tungt dette må være :(
Tenker på deg ❤️❤️

Huff så skummelt! Krysser fingrene for deg. Kjedelig å være sånn i intet. Godt du blir tatt vare på [emoji1303] Klem herfra også!

Back
Topp