Innlagt på observasjon...

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Jaja, en god natt dette [emoji21]
Skulle til å legge meg for natten men ser at jeg blødde litt. Fikk streng beskjed på ultralyden på torsdag ved blødning så rett på sykehuset!
Så her er jeg [emoji17]
Har ligget med måling, heldigvis ikke noen sammentrekninger og minien har det bra. Men har vært mer rolig enn vanlig i dag men nå er det full rulle [emoji4]
Måtte dra inn alene, siden gutten lå å sov så gubben kommer i morgen tidlig etter å ha levert han i bhg.
Så i morgen blir det ul hvis det ikke skje noe mer i natt [emoji4] krysser fingrene

817f1d28ceee1adcd22d300f0814f7d8.jpg

084f785bc57ae2bf6793373bf0968b42.jpg

Huff, det hørtes ikke moro ut. Men godt å se at du er i trygge hender! :)

Håper du får sovet ordentlig i natt, og at du får komme hjem etter ultralyd i morgen. God bedring!

Da har jeg kommet meg hjem igjen [emoji1][emoji114]
Var heldigvis ikke blødninger fra morkake [emoji106] men en gjævla soppinfeksjon [emoji85] så mye styr for noe sånn dritt [emoji21] men takknemlig likevel [emoji4] så nå blir det kur i 3 dager og vente svar fra urinprøven [emoji4]
Og fikk lov til å jobbe det lille jeg har igjen på jobben min men i dag tar jeg egenmelding, trøtt som fy! 3 1/2 t søvn i natt. Need more sleep [emoji42]

Godt det var en liten bagatellblødning [emoji1] og veldig bra at de tar deg seriøst på sykehuset!

Tusen takk alle sammen [emoji4]ja det er godt at dem tar alt alvorlig [emoji4]

Trodde jeg hadde svart her, men det har jeg jo ikke! [emoji85] Jeg skvatt litt da jeg så bildet ditt, men det var da enda godt at det var en ufarlig blødning. [emoji4]

Betryggende å vite at vi har et så godt helsevesen som har ting alvorlig, så får du ha god bedring!

Back
Topp