Innlagt på obs post!

Catepus

Glad i forumet
Fikk hastetime på KK i dag pga høyt blodtrykk. Tok endel prøver og viste seg at jeg har fått svangerskapsforgiftning :-( ble innlagt med en gang slik at de kunne overvåke meg :-) legen her sjekket åpning (1cm) og fikk strippet meg i håp om at kroppen responderer. Må ligge til i morgen og hvis ingenting har skjedd blir det vurdert igangsetting. Så nå håper jeg det snart blir baby på meg også :-D

Hadde du noen symptomer som du merka selv utenom høyt blodtrykk? Som du merka på kroppen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde du noen symptomer som du merka selv utenom høyt blodtrykk? Som du merka på kroppen?

Ja fikk masse vann i kroppen, konstant hodepine, svimmel og kvalm.

Kjedelige greier, men godt du er innlagt og blir overvåket da:-) Krysser fingrene for at kroppen responderer på 'strippingen', og sender deg masse fødestøv:-) Og som snippogsnapp sier,godt du er ved målstreken:-)

Ja fikk masse vann i kroppen, konstant hodepine, svimmel og kvalm.
Ok.. har du hatt stabilt blodtrykk før i sv.skapet ? Jeg bare spør fordi jeg har følt meg så uvel i går og idag. Også vondt i hodet, ikke kraftig men hele tida. Svimmel, småkvalm og innimellom noen ekstreme magesmerter helt nederst i magen. Men er også forkjølet så tenker det kan ha noe å si. Uansett lykke til med det fantastiske som venter, og håpe svforgiftningen roer seg :-)

Kjedelige greier, men godt du er innlagt og blir overvåket da:-) Krysser fingrene for at kroppen responderer på 'strippingen', og sender deg masse fødestøv:-) Og som snippogsnapp sier,godt du er ved målstreken:-)

Takk :-)

Ok.. har du hatt stabilt blodtrykk før i sv.skapet ? Jeg bare spør fordi jeg har følt meg så uvel i går og idag. Også vondt i hodet, ikke kraftig men hele tida. Svimmel, småkvalm og innimellom noen ekstreme magesmerter helt nederst i magen. Men er også forkjølet så tenker det kan ha noe å si. Uansett lykke til med det fantastiske som venter, og håpe svforgiftningen roer seg :-)

Ja jeg har hatt normalt bt hele tiden, begynte vell å stige i uke 37 og så har det bare økt. Hvis du ikke føler deg bra så tror jeg du gjør lurt i å ta kontakt med lege eller føden, for svangerskapsforgiftning kan komme fort og det kan være farlig. Så heller en sjekk for mye ;-)

Godt de holder øye med deg og at det snart blir baby på dg og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Da sitter jeg her og å venter på at legene skal komme for ny vurdering. Jordmor mente de kom til å sette meg igang i dag pga var god kapasitet på føden :-) så nå venter jeg bare i spenning :-)

Da sitter jeg her og å venter på at legene skal komme for ny vurdering. Jordmor mente de kom til å sette meg igang i dag pga var god kapasitet på føden :-) så nå venter jeg bare i spenning :-)
Spennende,hold oss oppdatert:-)

Da har de satt inn modningspille siden jeg var 2cm åpen :-) har ikke kjent så mye ennå bare litt murring, så da blir det ny pille kl 5 :-)

Lykke til!!!

Masse lykke til :) håper det går fort :)

Spennende! Lykke til :D Jeg ble satt i gang med vannavløsning klokken 11. 5 timer senere var jeg mamma. Håper det går fort :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Lykke til:-)

Back
Topp