Innlagt på føden...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...da er vi igang :eek:
Var på legekontroll idag, og fostervannsmengden er enorm og jeg har store smerter i hele kroppen. De to keisersnitt arrene fra mine forrige sectio har begynt å hovne opp og de er vonde. Så de tar ingen sjanser mtp at de kan revne :wideyed:
Blodsukkeret mitt er også helt ute av kontroll :oops:
Så her sitter jeg da, på føden...:rolleyes:
Både jeg og samboern fikk litt sjokk kan man si, da ting skjedde veldig fort! :wideyed:
Men her blir jeg passet godt på, og på mandag skal den vesle jenta våres komme til verden med keisersnitt.
32 uker og 6 dager på vei er jeg da. Har fått første lungemodningssprøyte nå.
Det dukker opp mange tanker og følelser i et sånt tilfelle, vi gleder oss utrolig masse og er spente...men samtidig er jeg så redd det skal skje noe med vesle skatten :sorry: Men vet at vi er i de beste hender :Heartpink :happy: Håper og tror at snuppa er ei sterk jente :Heartred:dummy1:

Mange varme tanker til deg/dere! Dette går nok kjempebra skal du se! :) lykke til med vesle jenta!:Heartpink

Masse lykke til!! Det er jo fint at det ennå er litt "god tid" for lungemodningssprøytene å gjøre nytten for seg. Høres ut som at du er i trygge hender. Da blir det født et bursdagsbarn 1. august ♡ Håper dere får en fin helg.

Åi, høres ikke behagelig ut!
Lykke til på mandag, det går helt sikkert bare fint med både deg og prinsessen<3

Hei og gå som det går unna! Så bra at de passer på deg :) Høres ikke ut som du har det så godt nei... Men nå kan det bare bli bedre :HeartredGleder meg til å høre hvordan det går med dere etter mandag!

Lykke til til dere :D

Oioi så spennende men skjønner at dette kom brått på og at dere er litt nervøs! Men dette skal gå kjempebra for både mageboeren og dere! Masse lykke til og oppdater oss når du får tid:)

Dette skal gå bra skal du se. Masse lykke til og godt du er i trygge hender.

Lykke til❤

Back
Topp