Innlagt på føden igjen.

Fru_Pingu

Blir kjent med forumet
Da var det i dag tid for ny kontroll på føden, noe som førte til ny innleggelse. Blodtrykket var igjen like høyt som forrige gang, så da måtte jeg være her til overvåkning. Er nå passert 39 uker, hva skal til for at dem setter igang?

Åh æsj, så kjedelig :( Jeg veit ikke hva som skal til, de vil vel helst at man skal sette igang naturlig. Det er det som er best for kroppen. Uff, håper bebisen bestemmer seg for at det er tida nå straks!

Da var det i dag tid for ny kontroll på føden, noe som førte til ny innleggelse. Blodtrykket var igjen like høyt som forrige gang, så da måtte jeg være her til overvåkning. Er nå passert 39 uker, hva skal til for at dem setter igang?

Hvor høyt er blodtrykk? Hos meg satte de i gang da jeg måtte starte med medisiner ;) uke 38+6, kom etter 2 døgn

Jeg ble innlagt i helga med et undertrykk på 110. Da ble det snakk om mulig igangsettelse om det ikke gikk ned igjen, men var også snakk om å øke dosen med medisiner jeg går på. Men de sa det var en løpende vurdering, og jo nærmere termin, jo mindre poeng var det å øke medisinen. Da var det like greit og bare sette igang fødselen. På meg gikk det heldigvis ned igjen så jeg fikk dra hjem etter en natt. Har mest lyst at fødselen starter av deg selv. Men har også fått vite at jeg nok ikke får lov til å gå på overtid, så når jeg kommer til termin blir jeg sannsynligvis satt igang om jeg ikke allerede har født.

Jeg har selv gått på medisiner i noen uker pga høyt blodtrykk. Her vil de ikke sette meg i gang før de må. Går nå på trandate 300 mg x 3! Kan i tillegg for atelat?! Hvis jeg må det. Hvis du derimot ikke går på medisin, hadde jeg spurt om det var nødvendig å starte medisinsk behandling når du er så nærme termin.. Om det eventuelt er bedre å bli satt o gang?!

Sist blei eg innlagt med 180/125 men vart ikkje satt igang før vatnet gjekk. Håpe på å få slept igang setting denne gonga. Masse lykke til :)

Takk, fikk komme hjem i dag :) Selv om det ble funnet proteiner i urinen, skal tilbake på lørdag for ny sjekk.

Godt å få komme hjem, kan jeg tenke meg! :-) Men bra du også får komme tilbake på lørdag, slik at de kan følge med deg! :-)
Du får bare prøv å slappe av, som best du kan!

Håper det går bra med deg! :)

Masse lykke til om de setter deg igang ila helgen :)

Innlagt igjen på sykehuset nå. Blitt strippa, ca 3 cm. Dem vil ikke sette igang, så håper virkelig dette hjelper.

Back
Topp