Innlagt på barsel

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Etter feber av og på i noen dager, med større smerter i korsrygg og ribbein, tok jeg turen ti legen i dag. Ingen utslag på urin, men forhøyet crp og han tok det alvorlig og henviste meg til føden. Ser ut som en nyrebekkenbetennelse og er nå innlagt og får intravenøs antibiotika. Ctg-måling viser at jenta har det fint. :-) glad for å få hjelp og at jeg stolte på egen vurdering om at det var best å undersøke dette

Etter feber av og på i noen dager, med større smerter i korsrygg og ribbein, tok jeg turen ti legen i dag. Ingen utslag på urin, men forhøyet crp og han tok det alvorlig og henviste meg til føden. Ser ut som en nyrebekkenbetennelse og er nå innlagt og får intravenøs antibiotika. Ctg-måling viser at jenta har det fint. :-) glad for å få hjelp og at jeg stolte på egen vurdering om at det var best å undersøke dette

Det hørtes ikke no godt ut!! Bra jenta di har det bra da:) det er bra du ble tatt på alvor og får hjelp!:) god bedring! Håper du blir fort bedre:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Uff nyrebekkenbetennelse er ikke godt:( Men så bra at du får behandling for det og at vesla har det fint :) Kan aldri være forsiktig nok tenker jeg

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring til deg. Håper du blir fort frisk igjen :)

Ysj.. Hørtes ikke noe godt ut :(
Godt snuppa har det bra da :) :)
Masse god bedring ❤

Sendt fra iphone via bv forums app

Takk, godt å bli ivaretatt! Og blir jo kjent på avdelingene før det virkelig gjelder får se på det som en husmorferie ✌️

Uffameg - nyrebekken er jaggu ikke godt. Goood bedring :)

God bedring. Godt du får hjelp. Har hatt mine runder på obsen og intravenøs antibiotika i svangerskapet mitt. Godt å bli tatt på alvor og få god hjelp :)

Au, nyrebekken betennelse er så vondt! Godt du får behandling og at den lille har det bra!! God bedring :)

God bedring :)

Så godt å høre at "systemet" fungerer, og at du blir tatt vare på!!

Og da har jeg fått ny diagnose - gallesteinsanfall og galleblærebetennelse fortsatt behandling med intravenøs antibiotika - men frykter konsekvensene- ikke spise fettholdig mat før en kan operere vekk galleblæra?!? Elendig timing før julegodisen skulle nytes...!! lillejenta har det fortsatt bra, nå er bekymringene mer trivielle

Uff da! Typisk at det skal komme midt oppi jul og alt. Håper det ordner seg og god bedring!! Stor klem!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Dårlig planlegging! :-) Uff, god bedring til deg!

Oj da :/ Så kjedelig! Masse god bedring!!! Jeg kan spise litt julemat for deg om du spiser litt marsipan og pepperkaker for meg?

Uff å kjedelig:/ hva i alle dager skal du da spise..?
Det er godt du blir tatt godt vare på, og at du stolte på deg selv å fikk det sjekket:-)
Masse god bedring:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff så kjedelig, men godt de fant ut hva det er!
Kjedelig å ikke kunne spise den slags nå som jula nærmer seg... :(
Masse god bedring :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp