Innlagt og prosessen e startet

LOMO*4

Glad i forumet
på søndag skal jeg legges inn og opperere på mandag ,og ja det blir som et keiser snitt for å få ut systen ,må også ta ene eggelederen og jeg spurte om de kunne sterilisere meg samtidig og det skulle de fikse

..kuttet blir .fra navlen og ned, skal ligge inne jallefall 4 dager og sykemeldt jalefall en mnd , hellevis så så skal sa søsteren min at hun skal ta moritz og lona noen dager så slipper mannen å kave på med alle 4 om morgenen for det som er det travleste tiden på døgnet ....
jeg måtte hente lotta i barnehagen i dag for hun har feber håper bare ikke hun smitte meg i løpet av helgen.....var foressen en morsom lege og da han skulle gå så sa han at han skulle ta helgen i oslo og så skulle han operer meg på mandag og så gikk han ...og døren åpnet seg igjen og han sa ...foressen jeg skal ikke på heisa tur med gutta men jeg skal på familje tur til oslo i humor tone[:D] ...hehe godt å vite at ha ner opplagt til oprasjone

vaske rommet vårt som vi har pust opp siden oktober er forsatt ikke klart men var innom expert og kjøpte meg en kodenstromle så håper jeg gubben får i gang den selv om vaskerommet har ikke er klart til bruk enda ,vaskerommet er en viktig del av livet mitt for tiden ,og det bør snart bli ferdig [&o]

God bedring til Lotta og lykke til på mandag.

Lykke til på mandag! Krysser fingrene, og håper du ikke får noen større plager etter operasjonen!

Har du hatt keisersnitt med noen av barna før?

takk for det , men den som trenger lykke te e vel mannen som får alt jobb alene , men nå får han jo hjelp av søstern min da

ORIGINAL: Auliana

Lykke til på mandag Lomo, ta godt vare på deg selv etter operasjonen. Håper ikke det blir veldig vondt.

Masse masse lykke til!! Håper du er raskt på beina igjen.

Kjekt å høre at dere får hjelp av søsteren din [:)]

Takk for det ,ligger på sykesengen nå og Har nettopp fått sprøyte. I magen og snart klyster og en dusj, i morgen tidelig er jeg første mann på oprasjonsboret , gruer meg for skjønner nå at dette skal gjøre veldig vont skAl få epideral som bedøvelse i noen dager etterpå ,...syns det var vanskelige å stikke av hjemmefra å ikke ha kontroll ...er bare kjempe leimeg og vil bare ut av denne sitvasjonen jeg befinner meg i nå[&o]regner med ungene klarer seg fint de neste dagene og dekommer vel på besøk snart
Fikk iPad på jobb i sist uke så lux å ha med seg ,og har lånt moritz sin bil videospillet så kan se på film ,har kunn barne filmer med meg da. Greit med tidsfordriv

Lykke til med operasjonen i morgen.

Masse lykke til.

Om du ikke har gjort det, så må du laste ned Veggie Samurai på Ipaden.. Det er et spill som fort stjeler mye tid!

Masse lykke til med operasjonen i morgen!!

Den sovepillen eg fikk i går var fantastis , Veneflon e noe drit..[:'(]

Masse lykke til Lomo..[&o]

Går greit Her.fikk ikke spiral bedøvelse etter oprasjonen men får nåmorfin piller.viste faktisk ikke at det fantes piller mot kvalme,det de reagerer på at jeg sover så mye men jeg var så utslitt at jeg begynytter hver mulighet for søvn ,gubben ville komme hit på besøk med de to elste men eg orker ikke ,er forsatt bare trøtt

ORIGINAL: LOMO*4

Går greit Her.fikk ikke spiral bedøvelse etter oprasjonen men får nåmorfin piller.viste faktisk ikke at det fantes piller mot kvalme,det de reagerer på at jeg sover så mye men jeg var så utslitt at jeg begynytter hver mulighet for søvn ,gubben ville komme hit på besøk med de to elste men eg orker ikke ,er forsatt bare trøtt

He he unnskyld Lomo, ikke meninga å le..men jeg klarte ikke la være nå...Du har min fulle forståelse for at du er sliten...4 barn og Gubbe som krever sitt, også en stor operasjon oppå det igjen...Nei sov, SOV, S O V!![:D][:D][:D]

Back
Topp