Innlagt med sf

Piplup

Elsker forumet
Ja, jeg var altså til kontroll hos lege i går pga høyt bt. Det har jeg slitt med i noen uker nå, og har gått jevnlig til kontroll. Bt var 170/118 på det høyeste, og jeg ble sendt rett på sykehuset. Flere prøver måtte tas, og jeg ble innlagt. Fikk beskjed om at jeg antagelig kom til å være her lenge. Bt holdt seg så stabilt høyt hele kvelden og før jeg la meg fikk jeg en pille som skulle senke bt. Den hjalp, for bt var ganske bra igjen både kl 1 på natta og i sekstiden.

I dag har jeg vært på ul og fått sjekka at alt er bra med ungen og morkaka. Det er veldig godt å vite! Hun vokser og trives bra [:D]

Blodprøvene fra i går ser også fine ut, og legen sa i dag at hvis prøvene og bt var greit i morgen, så får jeg reise hjem, men jeg må holde meg her en natt til. Så jeg håper at jeg får reise hjem, lite lysten på å være her i helga, men det er jo også godt å bli passet på så det ikke er no galt med jenta mi [:)]

Åj, du hadde virkelig et høyt undertrykk! Skjønner godt at du ble sendt rett til sykehuset!

Håper prøvene er bra i morgen så du får reise hjem. Men om du må ligge litt til så er det godt å vite at du er i gode hender ;)

Lykke til!

Huff da.. SF er noe svineri.. Hadde det med første mann, og var så dålig. Er veldig redd for å få det igjen...

Håper at BT ditt synker og at du får komme hjem igjen. Hvil deg masse og slapp av! God bedring! [:)]

Ta det med ro og slapp av så godt du kan nå! Får håpe BT senker seg, men hvis ikke er det jo sjukehuset den beste plassen å være [:)]
Lykke til!

ORIGINAL: lillebebis

Åj, du hadde virkelig et høyt undertrykk! Skjønner godt at du ble sendt rett til sykehuset!

Håper prøvene er bra i morgen så du får reise hjem. Men om du må ligge litt til så er det godt å vite at du er i gode hender ;)

Lykke til!

sign :)

Bra legene har alt under kontroll.
Viktigste er at det går bra meg deg og snuppa di:)
Lykke til da

ORIGINAL: fysio79

Masse lykke til med nye prøver, håper det stabiliserer seg for deg nå!!

sign[;)]

sign[;)]

Sign [:)][:)]

Back
Topp