Innkjøring i bhg

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Hvor lang tid brukte barnet ditt på å ikke gråte/syns det er greit når du går fra bhg?og hvor gammel var barnet ditt da?

hun begynte nå i starten av mai, gråt frem til september-oktober:/ men nå er det supergreit, rekker nesten ikke gi hadekos før hun sprinter avgårde. stooorkoser seg der da, og nå har hun jo forstått at vi alltid kommer tilbake etter bare noen få timer og henter henne:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

hun begynte nå i starten av mai, gråt frem til september-oktober:/ men nå er det supergreit, rekker nesten ikke gi hadekos før hun sprinter avgårde. stooorkoser seg der da, og nå har hun jo forstått at vi alltid kommer tilbake etter bare noen få timer og henter henne:)

uff så lenge,har holdt på i to uker å jeg syns det er helt jæ... hver gang[:(]hvor gammel er jenta di?
men godt å vite at det går over og at det bare er en periode før di trivesgodt etterpå[:)]

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: lykkeligemeg

uff så lenge,har holdt på i to uker å jeg syns det er helt jæ... hver gang[:(]hvor gammel er jenta di?
men godt å vite at det går over og at det bare er en periode før di trivesgodt etterpå[:)]

ja, altfor lenge! holdt på å gi opp... hun er 2,5 år nå, var nesten 2 da hun begynte. hun stortrivdes fra dag 1 egentlig altså, ble stille femten sekunder etter vi var ute av døra og så var alt fryd og gammen resten av dagen:) så jeg visste jo at hun hadde det fint... det går helt sikkert bedre! jeg var forberedt på at det kunne bli sånn, men ikke sååå lenge. trodde kanskje max 1 mnd liksom, så det var ikke mye moro. man føler seg så rotten altså! men hjelper at personalet oppmuntrer og sier at hun storkoser seg, og det så jeg jo også når jeg fikk tid til å observere henne før hun så meg:)

En måneds tid brukte hun... Var bare 11 mnd da hun begynte... [:(]

Nå er hun 13 mnd, og nå går det heldigvis kjempefint....men var absolutt ikke gøy den første måneden nei...

begynte i bhg da han var 11 mnd - det gikk helt fint..
da han begynte i ny bhg som 2åring gikk det IKKE bra.. brukte flere mnd på å komme over gråteperioden..
begynte i ny barnehage for 1,5 mnd siden - og det er litt av og på.. han gråter ikke, men vil helst ikke at jeg skal gå.. men så har han vært mye borte pga sykdom da, så han er ikke helt varm i trøya ennå.. [:)]
Det kommer også veldig an på hvem som tar han i mot..

Den største brukte ikke en dag en gang...Den minste brukte 3-4 dager før alt var helt greit[:)]

Mine har bare sagt hade og fått klem fra dag 1, så her har det gått strålende. Kan telle på 1 hånd den eldste har grått når vi har levert han, og han har gått i bhg siden han var 11 mnd.[:)]

Hun begynte når hun var 10 mnd. Idag er hun snart 2 og hun har aldrig grått[:D]

Back
Topp