Innkjøpstråd

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Tenkte det hadde vært hyggelig med en innkjøpstråd, der vi kan skrive hva vi kjøper. Synes i hvert fall det er interessant å se hva dere andre skaffer dere, dette er min første så her har jeg ingen peiling:p
 
Bbhugme gravid- og ammepute. Har gjort underverker for søvnen, spesielt når jeg er kvalm eller kjenner på halsbrann. Må sies at jeg sover nesten på magen.

Ellers har vi ikke kjøpt inn noe enda:D spent på hva dere andre kjøper, dette er også min første :happy:
 
Har ikke kjøpt noenting enda, men har funnet fre BBhugme fra forrige gang :) Eller, jeg har kjøpt en ny mammabukse :p
 
Har ikke kjøpt noenting enda, men tenker å kjøpe bbhugme hvis alt ser bra ut på UL på fredag. Vi kjøpte en del før minstemann ble født i 2019 så tror ikke vi trenger så mye.
 
Vi kjøper nok ingenting før lengre ut i svangerskapet :happy:
 
Har også kjøpt litt klær (kanskje litt for mye), men følte meg ikke vel i mine vanlige klær lenger, så har gått på et par shoppingsmeller:sorry:
Og så har jeg kjøpt en BBhugme gravidpute. Jeg sover på magen og begynte derfor tidlig å øve meg på å sove på siden. Får egentlig vondt av så sove på siden, så puten hjelper masse :happy:
Ellers blir det nok ikke noe storhandel av andre ting riktig ennå. Vi får arve en del ting, så ser litt an hva vi trenger:)
 
Vi har begynt å planlegge litt innkjøp, men vi har det meste fra sist! Må nok snart gå til innkjøp av litt nye gravidklær.

Til babyen har jeg kjøpt en body, hadde med meg 2-åringen på Cubus på fredag. Skulle kjøpe en body til henne, og da ville hun kjøpe en til babyen også. Da klarte jeg ikke si nei ❤️
 
Har ikke kjøpt noen ting ennå, vi har mye etter mini I huset. Også har jeg så lyst å vite kjønnet før jeg starter å handle inn:joyful:
 
Jeg har heller ikke kjøpt noen verdens ting enda. Vi har også det meste etter snart-tre-åringen. Trenger noen endringer i bilstol-parken, men det er stort sett det. :)
 
Har bare kjøpt et par klesplagg som vi syntes var veldig søte, men har ikke turt å handle noe mer enda. Har mistet 3 ganger, så syntes det er litt skummelt :( men håper alt går bra denne gangen og at jeg snart kan begynne å handle inn :D:smiley-angelic001
 
Jeg har heller ikke kjøpt inn noe enda. Venter til jeg er over uke 12 (er 10+1 nå), men vet ikke om jeg klarer å vente med å handle klær til den lille helt til jeg vet kjønn, blir kanskje litt før :rolleyes::rolleyes:
 
Selv fikk jeg en bbhugme i gave som virkelig har gjort underverker for søvnen :D
Jeg arver heldigvis en del, og ellers tenker jeg å vente med å kjøpe de store tingene til etter OU i november :smiley-angelic002
 
Har ikke kjøpt noe ennå, venter til OUL og at vi får vite kjønn. Vi har også det meste fra tidligere barn, så det haster ikke så mye.
Det eneste jeg lurer på er om vi skal investere i søskenvogn eller ikke :confused004
 
Jeg tør ikke å handle noe til knøttet enda, men jeg har handla meg en dødsdigg bh av typen sømløs wannabe sportsbh fra Cubus. Og snart må buksene byttes ut, jeg spiser nemlig som en gal frem til kl 15 på dagen for å holde formen sånn passelig på stell.

Jeg gleder meg til å kunne handle litt til knøtt, men jeg gleder meg enda mer til å endelig kunne sy søte miniklær til eget barn :happy:
 
Jeg har endel fra storebror, så tør ikke helt å handle inn noe enda :) har vogn og bilstol klart, mangler en stokke tripptrapp til og eller er det alltid gøy å kjøpe litt klær :) kan også være jeg kjøper cozyfix ammepute igjen, da den er genial i nyfødt-tiden :)
 
Vi har lyst å vente med å kjøpe til etter vi har fått svar på NIPT som skal tas i oktober. Men lurer også på om jeg skal investere i en graviditetsbukse da di ordinære buksene mine begynner å bli litt stramme.
 
Back
Topp