Innkjøpstråd

Junijubel

Glad i forumet
JuniJubel2021
Tenkte vi kunne lage en innkjøpstråd, hvor man kan dele hva man har kjøpt inn etterhvert som tiden går :)
 
Vi røyk på bilstoltilbud hos Babybanden i dag, og kjøpte Silver Cross Dream i-size :joyful:
 
Jeg kjøpte meg ammeputen cosyfix og ammebh på slag hos babybanden på mandag :angelic: Prøver å ikke handle noe enda, men når det er på salg tenker jeg det er greit :)
 
Jeg har inntil videre bare kjøpt meg en kosebukse i noen størrelser større så den ikke klemmer en eneste plass:hilarious: Har riktignok noen bodyer liggende i skapet fra tidligere graviditeter som ikke gikk veien. Prøver å ikke handle så mye helt enda, men er mange fristelser der ute:nailbiting:
 
Altså.. Klarte ikke å la være å kjøpe de søte julesokkene, julesmikkene og juledressen til neste år :angelic: Ble også to hvite bodyer, én i str 50 og én i str 56 :Heartred Vi har det meste vi trenger, men skal ha noe småting som; nytt skinn-håndtak til vognen, nye håndduker/vaskekluter osv., også trenger vi forresten en til base til bilstolen (har babysete etter den kommende storebroren), da kjøper vi sikkert base + bilstol i neste størrelse slik vi har til h*n blir stor nok til det, for storebror (på 2 år) bruker samme bilstolen i 2 år til.
 
Kjøpt 3 bukser (kosebukser), 4 ammebher og en gravidtopp. Syns buksene strammer veldig da jeg er så oppblåst. Klarer ikke en hel dag uten å gå med knappen oppe lenger. :///
 
Back
Topp