Innkjøpsrunde til Trondheim

FruFerafru

Andre møte med forumet
Dere som er litt kjent i Tr.heim, hvilke butikker anbefaler dere til å handle inn utstyr til den lille som førstegagsmamma. 

Barnas Hus, Bebito ved Solsiden..kom ikke på flere...;P

Spørs jo litt på hva du skal ha. Barnas hus har mye, fra klær til barnevogner til stellebord. Det koster litt der da (synes jeg i alle fall). H&M har/hadde salg nå, og på city syd fant jeg utrolig mange fine klær. Dessverre hadde jeg da kjøpt nok "snufs". Vet ikke noe om kvaliteten på klærne. Ikea selger sprinkelseng til rundt 350kr og oppover (kommer an på fargen). De har også handduker, madrasser, sengesett osv. Har ikke sjekket det selv, men skal utover en tur for å se på snart.

Spørs som sagt hva du er ute etter....men handlet mye til første på bebito. b.la vogn, stelleveske, stellebord, vippestol, babygym. De har mye fint der Også har du jo barnas hus og ikea. Hvis du er ute etter klær så har du cornelias hus, lille martine, XY, og Bebito har også endel...Disse har litt dyrere klær enn de vanlige kjedene...men veldig fine  Ellers så har du jo HM og polarn o pyret etc :)

Er vel først og fremst utstyr vi skal ha denne gangen, men regner med at det blir litt klær med på kjøpet da vi skal på 3D ul fredagen før vi tar handlerhelg. 

Ikea har jeg allerede ordnet meg ei handleliste på. 

Og Barnas Hus skal vi vel en tur innom tenker jeg, men hvor ligger Bebito?  

Ellers noe dere vil anbefale av butikker når jeg først er i Tr.heim?

Back
Topp