Innkjøpspris vs utsalgspris

Ragnhild_1

Glad i forumet
Hei!
Er det nokon her inne som veit kor stor forskjell det er på innkjøpspris og utsalgspris?
Eg har fått eit tilbud om å kjøpe nokre ting ifrå Barnashus til innkjøpspris! Er kjempe gla for det altså! Desverre er økonomien vår slik at viss det alikevel vil vere stor forskjell på prisen vi får frå Barnashus og evt kjøpe ting frå Ikea eller brukt frå Finn, så må oss nesten velge dei siste.. Dilemmaet er at eg ikkje kjenner ho som arbeider på Barnashus og føler liksom ikkje eg kan ringe ho og spørre om ho kan finne innkjøpsprisen på kvar enkelt del eg ønsker...det er berre flaut...
Vi kan såklart klare litt dyrare varer enn brukte frå Finn.no. Vi ønsker jo oss fleire barn etterkvart, så sann sett er det greitt å kjøpe nytt.. men det er økonomien som styrer og Barnashus er jo ikkje så billig i utgangspunktet...

Som regel så ganger di innkjøpsprisen med 2,8 eller 3. Så jeg vil tro du kommer til å få kjøpt deg blillig baby-stæsh;) Så heldig du er!!!:) Men det finnes my billig på finn og ja, mange som selger nesten alt samlet, det hadde jo sikkert vært greit for dere da.. Det er o helt syyykt dyrt å kjøpe alt nytt og i værtfall når jeg alltid synes det om er finest selvfølgelig er dyrest:p hehe...

Vi har ikkje hatt nokon plan om å kjøpe noko utstyr nytt egentleg, men finn ikkje vogna som vi ønska oss brukt, så den er liksom det som vi ser vi må kjøpe nytt.. Eg er gla i gamle ting, men hos oss no er det økonomien som råder...
Eg har feks innmari lyst på ei vugge.. På barnashus koster vugga 2500 kr.. Viss eg kan dele denne prisen på 2 eller 3, vil det faktisk bli billigare for oss å kjøpe vugga ny på Barnashus enn brukt på Finn.no.. Og da er det liksom ikkje noko problem..då kjøper vi nytt..Men hadde det feks vore rundt 10 % avslag, så lønner det seg fortsatt for oss å kjøpe brukt...
Viss dokke skjønner..[;)]

OJ!
70 % på desse tinga?!
Jøss der skulle eg ha vore.. stellekommode, babybjørn sele ol skal eg ha også..
Kanskje dei har salg enda?
Skal sjekke det opp..:) Takk for tipsa ivertfall! [:)]

Jeg hadde nå spurt hva prisen til sammen ble på det du ville ha fra barnashus. Bare slik at di vet det. Hun må jo forstå at du spør før du bestiller det. Og så se hva som lønner seg.

ORIGINAL: randi79

Jeg hadde nå spurt hva prisen til sammen ble på det du ville ha fra barnashus. Bare slik at di vet det. Hun må jo forstå at du spør før du bestiller det. Og så se hva som lønner seg.

Ja sant det.. men etter vi fekk vite at vi kan få det til innkjøpspris, så har vi funne mykje meir vi ønsker å kjøpe der enn tidligare..hehe[:D] Men må nok berre krype til korset og høre kva totalprisen blir.. trur nok det er lurt..[;)]

Back
Topp