Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Jeg er helt nybegynner så dette er helt topp!!8-10 bodyer og 8-10 strømpebukser i 56 (husk man får mye i gave)
2-3 plagg str50 ville heller kjøpt flere etter msn ser hvor stor babyen er
Litt str i 62 men kos å dra på shopping når babyen er kommet å
Lue,votter,dress,lue (ULL og ett sett i bomull) noen barn reagerer på ull mot kroppen.
*purelan til nippler mååååå haammeinnlegg og ammebh og ammesinglett
* bilstol og bilstolpose
* bepanten til rompa og potetmel
* gulpekluter store og gasskluter til vask i ansiktet og rompa
* badeolje og fuktkrem (uten parfyme)
* bleia i str 1 og 2
Er mer åsså da... Men litt jeg kommer på nå
8-10 bodyer og 8-10 strømpebukser i 56 (husk man får mye i gave)
2-3 plagg str50 ville heller kjøpt flere etter msn ser hvor stor babyen er
Litt str i 62 men kos å dra på shopping når babyen er kommet å
Lue,votter,dress,lue (ULL og ett sett i bomull) noen barn reagerer på ull mot kroppen.
*purelan til nippler mååååå haammeinnlegg og ammebh og ammesinglett
* bilstol og bilstolpose
* bepanten til rompa og potetmel
* gulpekluter store og gasskluter til vask i ansiktet og rompa
* badeolje og fuktkrem (uten parfyme)
* bleia i str 1 og 2
Er mer åsså da... Men litt jeg kommer på nå
Hadde ikke klart meg uten bilstolpose, var så kjekt å ikke måtte kle på de så mye før man gikk ut. Begge mine andre kom i sep. Og okt.Jeg fødte 29.februar sist og har aldri brukt bilstolpose. Bare brukt er teppe over, for der blir jo fort ganske varmt i bilen..
Bepanthen og sinksalve var også uaktuelt å bruke, da han fikk utslett. Vil anbefale deg å teste ut de små tubene med salver som du får i babyboksene og vente med å kjøpe til de ser hva som passer for nettopp ditt barn. Hos oss har vi aldri kunnet bruke noe annet mot sår stump enn potetmel og fett (i form av løveapotekets barnekren)
Du kan også bare ha ett pledd, jeg har en strikka pose man kan bruke i bilenMange fine tips!
Men bilstolpose i mars? Usikker på om det er en nødvendighet?
Jeg bare tenker det høres veldig varmt ut med bilstolpose i mars måned.Du kan også bare ha ett pledd, jeg har en strikka pose man kan bruke i bilen
.Jeg bare tenker det høres veldig varmt ut med bilstolpose i mars måned.
Jeg hadde også strikkapose i begynnelsen av februar sist og pledd over. Funka fint bilen skal jo gjerne være varm i forkant.
Ja. Selvfølgelig..
Bor i nord... Her kommer ikke sommeren før seint jeg hadde bare på de body og strømpebukse og dunpose var veldig kjekt så ikke så mye klær under
Mange fine tips!
Men bilstolpose i mars? Usikker på om det er en nødvendighet?