innkjøpsliste leilighet i boks :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
sittet å funnet ut hva vi skal ha og hva det kommer til å koste oss :) moro :D

Interessert i å legge ut litt om hva dere tenker å kjøpe, og hva du vil skaffe til gullet kommer? Jeg har ikke peiling, og veit ikke hvor jeg skal begynne :-p

Det er så moro med slik planlegging! Vi flyttet inn i hus for et år siden og hadde litt sånn planlegging da.

Arti å sitte å spekkulere hva en skal kjøpe inn ja..
Vi har alt i kåken her da, men gleder meg til å kjøpe inn til babyen.
Blir litt planlegging det også:)

Artig ja :D gjett om :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

kan legge ut mer siden :) det er bare det vi skal ha på kjøkkenet fra IKEA. laget ett helt Word dokument jeg :)

Så flink du er babymaker :-)
ser du har tenkt på alt. Det har ikke jeg. Tenker mer vogn og stellebord..men skjønner det er mye ant som er praktisk å ha når den lille kommer :-)

Nå ser jeg at du skrev innkjøpsliste til leilighet, ikke til babyen :-p hehe..eg tenkte du lagte liste over hva dere skulle kjøpe når babyen kom jeg :-p da trenger du ikke legge ut alt ;-) men lur du så lager lister..da blir det mer oversiktlig :-)

Åja :p jeg kan legge inn ang babyen og :-) flink til å planlegge synes jeg hihi :-)

Ja, gjerne det :-) alltid interessant å se hva andre tenker om ting en trenger..er alltid noe en har glemt, eller noe som er kjempe lurt som en selv ikke har tenkt på ;-)

Innkjøpslister til babyen er lurt! Men vi kan vel begynne på en felles og så endre det øverste innlegget dess mer lure ting folk legger til?

Innkjøpslister til babyen er lurt! Men vi kan vel begynne på en felles og så endre det øverste innlegget dess mer lure ting folk legger til?
God idé :-) kan jeg lage den? (A)

Lag en du, men da blir du og administrator av oppdateringer! ;)

Back
Topp