Innkjøp

FruLiLu

Blir kjent med forumet
Noen som har en god bedside-crib å anbefale? Har litt lite soverom, så er nok det jeg må ha for å ha plass til seng på rommet.
 
Har kjøpt babybay selv pga liten plass på soverommet. Var å henter den på søndag - kjøpt på Tise, så den var skrudd sammen da vi fikk den - da fikk vi testet ut ved siden av sengen før vi skrudde den fra hverandre (boden) og den passer superfint på rommet :)
 
Akkurat kjøpt Monweo bedside crib på finn, den var litt større enn jeg trodde, men har heldigvis plass til den :happy:
 
Har en Troll bedside crib, og tja, den fungerer greit og er fin å se på. Men den bråker noe fryktelig når man drar opp «grinden» mellom vår seng og babys madrass, så vi lot den stå åpen hele tiden. Da måtte vi samtidig låse den fast til vår seng med seler sånn at den ikke skulle flytte på seg. Mulig at de har forbedret både grindfunksjon og sikringsmuligheter for sengebeina i de nyeste versjonene, vi arvet vår av familie som kjøpte den brukt på Finn i typ 2019, så vår er relativt gammel.
 
I går kom jeg over en Newbie selebukse i en bruktbutikk, helt maken og i samme størrelse som vi hadde til førstemann, så den bare MÅTTE bli med hjem, gitt :hello2 har ikke tenkt til å kjøre tvillingmatch hele tiden, men litt gøy innimellom. Jeg har faktisk en ullbody jeg kjøpte brukt til første, som jeg fant maken til (også brukt) i andre svangerskapet der vi mista. Kjøpte den, for jeg husker jeg tenkte det KAN jo være tvillingjenter. Og nå, to mist senere, venter jeg tvillingjenter- det er ganske sprøtt!
 
Åh, og kjøpte meg en dødslekker gravid-vinterkåpe i 50% ull fra Finn. Maken til denne, men i sort med rødt for. Skikkelig lekker, og ga bare 200kr!!
 
Fikk telefon fra Barnas Hus i dag om at vogna var klar til henting :smiley-bounce016
Har fortsatt ikke kjøpt noe klær, men tenker å kjøpe klespakke(r) fra Finn siden dette definitivt er siste kid:laughing002
 
Fikk telefon fra Barnas Hus i dag om at vogna var klar til henting :smiley-bounce016
Har fortsatt ikke kjøpt noe klær, men tenker å kjøpe klespakke(r) fra Finn siden dette definitivt er siste kid:laughing002
Klespakker er SÅ digg! Vi er heldige og arver en del fra naboer og venner og sånt og. I går var jeg på den lokale bruktbutikken for barneklær, kom hjem med to ullpysjer, to ullbodyer, et todelt fleecesett, en ullstilongs og en Newbie-bukse til 504kr totalt! Alt unntatt Newbien var til treåringen da, men twinsa kan jo arve om noen år.

Veldig digg med brukte klær særlig til barnehagebruk synes jeg. Da kan de liksom herje og bli skitne og få litt hull uten at det er noen krise. Og så kan man ha noen få nye/ekstra pent brukte plagg til "penere" bruk hjemme/når man skal ut og sånn. Jeg har kjøpt all vår ull brukt eller på 70% salg, får jo helt karambasjokk når jeg ser hva "nypris" er på sånt, haha.
 
Back
Topp