Innkjøp

Salami

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Denne er litt mer rettet til de som ikke har barn fra før av... Når begynner dere å kjøpe inn saker og greier?
 
Tror vi starter etter jul en gang! Synes det er greit å starte litt tidlig for å fordele utgiftene litt. Vi er studenter begge to, så greit å slippe flere store utlegg rett før sommeren :happy:
 
Vi ventet til etter ul med de andre :) har mye som vi ha spart - kjøpte bilstol på BF (vi får julebesøk og treenger bilstol da søstra har nok bagasje med alle julegreiene :p )
Vi skal på tul i dag - hvis alt er greit skal jeg innom sentret og kjøpe noe mammaklær og muligens en liten ting til baby :)
Det er veldig fint å kjøpe litt og litt :) mye fint å få brukt og da er det godt å ha øynene åpne nå (folk selger unna mye før jul - er kanskje mer villig til å gå ned i pris)
 
Hvis alt ser bra ut på TUL på fredag, så kjøper jeg gjerne noe babyklær når vi skal til England i romjula. Men ellers venter jeg nok til etter uke 12 (midten av januar) før jeg koser meg med de andre innkjøpene. Da kommer jeg også til å lete mer aktivt på finn.no!
 
Kjøpte litt garn på black friday, ellers venter vi nok med å starte innkjøp til etter OUL. Håper å få fatt i endel brukt, så da har vi fortsatt god tid til å lete. Tror også vi kommer til å få arve litt. :)
 
Tenker hovedsakelig etter OUL. Men skulle det feks komme noen bra tilbud i januar vil vi nok vurdere å slå til på dem :)
 
Jeg har ønsket meg gavekort på baby-sjapper til jul... og håper jeg kan gjøre noen gode innkjøp under januar-salget ❤ Må ha ALT, da min sønn er 8 år nå, og jeg egentlig har prøvd på nr 2 siden han var 3 år. Ga bort absolutt alt da det så ut til at det ikke ble noen baby
 
Vi trenger også alt på nytt, siden vår er 5 nå (og vi lenge var usikre på om det ble ny baby) så jeg slenger meg på her.
Venter med store ting til etter uke 25. Da mener jeg både seng, bilstol, vippestol, vogn etc. og litt mindre greier som babygym, nest, badekar, dyne etc. Men kommer sikkert til å begynne å handle klær og småtterier etter OUL.

Jeg satser vel helst på å sette av penger hver måned slik at vi har en god liten buffer når baby kommer og vi kanskje plutselig trenger ting vi ikke tenkte på (brystpumpe etc).
 
Ja absolutt!! Burde deles litt opp. Hadde noen tråder om "beste kjøp" og "største bomkjøp" som var rimelig underholdende lesing. Konklusjon er at jeg ikke blir å kjøpe bleiebøtte.
Det er omtrent så langt jeg har kommet og; ingen bleiebøtte :hilarious:

Er gøy å lage lister. Og gøy å krysse av på listene når noe er gjort/handlet inn. Hihi :D Så kan vi tipse hverandre underveis også.
 
Det er omtrent så langt jeg har kommet og; ingen bleiebøtte :hilarious:

Er gøy å lage lister. Og gøy å krysse av på listene når noe er gjort/handlet inn. Hihi :D Så kan vi tipse hverandre underveis også.
Haha jaaa elsker også lister, så sylt tilfredsstiller å krysse av punkter!! Men hey, et steg på veien er bedre enn ingen:hilarious:
Jeg tenkte akkurat det samme etter de trådene :hilarious:
ja de var flinke å nevne der:hilarious: mulig jeg må lese listene på nytt, mener å huske det var flere gode poeng.
 
Allerede kjøpt vogn og bilstol....:hilarious:

Skal på TUL igjen neste uke 13+2 og får jeg vite kjønnet da kommer jeg til å kjøpe et lite sett. Ellers kjøper vi nå og da fram til termin. Vi skal innrede et hus på 200 kvm en måned før termin også så det blir nok av utgifter :p
 
Må kjøpe ganske mye selvom man har barn fra før. Har blant annet ikke tatt vare på bilstol eller seng. Vår første måtte bytte vogn når han var 1 1/2 fordi han ble for lang for Emmaljunga, og da valgte vi å kjøpe kun sportsdel fra Babyjogger. Dermed må vi nå kjøpe bagdel. Det blir store utgifter når man tenker på det. Venter til etter ordinær ultralyd med å kjøpe inn, men det sier jeg nå. Etter jul hvertfall, det er minimumskravet mitt.
 
Her har Jeg kjøpt bbhugme, den ble kjøpt når jeg var 9 uker på vei. Brukte graviditeten som en unnskyldning, for de er himmelsk å sove med :happy: ellers blir det ikke før langt over nyttår tenker jeg! Men, vi har begynt å sette av penger :) OM det ikke skulle gå bra denne gangen heller, så får vi bruke pengene på noe annet :)..
 
Har kjøpt litt småtteri som et sånn dyrehode til å ha på veggen, en pysj og en Body. Resten venter vi med til etter OUL :)
 
Det er 16 år mellom første og andre min, så vi må ha alt nytt. Vet hva jeg brukte mest sist og hva som var unødvendig. Som skrevet over her, IKKE bleiebøtte! Vi er veldig aktive, så skal ha samme type vogn som sist, med store gode lufthjul. Den kom frem over alt.
 
Back
Topp