Hvordan ligger dere an med innkjøp til den lille? Venter vår første, og trenger derfor alt mulig.
Stellebord: kjøpt brukt på Finn.no inkl stellematte
Bedside crib: kjøpt brukt på Finn.no. Må kjøpe ny madrass og sengetøy.
Babynest: Kjøpt brukt på Finn.no
Bilstolpose: Kjøpt på Finn.no
Klær: Kjøpt noen få nye plagg, fått litt i gave og kjøpt en "startpakke" m størrelse 50 og 56 via Facebook. I tillegg strikker jeg en del ullklær for tida, så han kommer nok ikke til å fryse.
Bilstol: Skal kjøpe ny. Tror det blir Britax Baby-safe2 og Flexbase. Kommer også til å få et pent brukt Maxi Cosi Cabriofix+ base fra en venn. Dette blir reservesete/reisesete.
Vogn: Har sett oss ut Britax
III som knapt har kommet for salg foreløpig. Må derfor avvente litt, da vi vil se på den i butikk før vi tar den endelige beslutningen. Bilstol kan festes direkte på dette understellet.
Vognpose: Avventer innkjøp av dette. Bruker bilstolposen i bagen i vinter, for deretter å kjøpe en vår/høstpose når det blir aktuelt. Vinterpose kjøpes neste høst.
Leandervugge inkl stativ: Har avtalt å kjøpe via Finn.no. Har ikke hentet enda.
Sprinkelseng: Planlegger å kjøpe brukt, og kjøpe ny madrass + sengetøy.
Lista blir lengre for hver dag, stadig noe jeg kommer på. Kom gjerne med innspill på hva man MÅ ha, og ting som er kjekt å ha.
Stellebord: kjøpt brukt på Finn.no inkl stellematte
Bedside crib: kjøpt brukt på Finn.no. Må kjøpe ny madrass og sengetøy.
Babynest: Kjøpt brukt på Finn.no
Bilstolpose: Kjøpt på Finn.no
Klær: Kjøpt noen få nye plagg, fått litt i gave og kjøpt en "startpakke" m størrelse 50 og 56 via Facebook. I tillegg strikker jeg en del ullklær for tida, så han kommer nok ikke til å fryse.
Bilstol: Skal kjøpe ny. Tror det blir Britax Baby-safe2 og Flexbase. Kommer også til å få et pent brukt Maxi Cosi Cabriofix+ base fra en venn. Dette blir reservesete/reisesete.
Vogn: Har sett oss ut Britax

Vognpose: Avventer innkjøp av dette. Bruker bilstolposen i bagen i vinter, for deretter å kjøpe en vår/høstpose når det blir aktuelt. Vinterpose kjøpes neste høst.
Leandervugge inkl stativ: Har avtalt å kjøpe via Finn.no. Har ikke hentet enda.
Sprinkelseng: Planlegger å kjøpe brukt, og kjøpe ny madrass + sengetøy.
Lista blir lengre for hver dag, stadig noe jeg kommer på. Kom gjerne med innspill på hva man MÅ ha, og ting som er kjekt å ha.