M
Moderator Kristin
Guest
Har dere begynt på innkjøpene? Hva har dere kjøpt og hva har dere planer om å kjøpe tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere begynt på innkjøpene? Hva har dere kjøpt og hva har dere planer om å kjøpe tidlig?

Jeg er allerede i gang med den klesvaskenVi har vogn, stellebord, vugge, sprinkelseng og litt klær. Tenker å kjøpe bilstol, stellematte, gulpekluter, salver, såper, badekar og håndduker neste mnd. Det er såå gøy å ordne litt til babyen kommer![emoji7] Gleder meg til å vaske klær osv nå, men tenker å vente til ca uke 35 med det
Har kun kjøpt brystpumpe, da jeg kom over et veldig godt tilbud. Brukte det masse sist gang, så det regner jeg med at jeg får god bruk for.
Ellers har vi ikke kjøpt noen ting, kun fått litt klær i gave.
Vi flytter inn i nytt hus om 2 uker, og DA begynner innkjøpene for fullt[emoji6]
Har det meste fra storebror, men trenger babybag til vognen (Babyjogger City Premier), bilstolpose, ny vognpose, klær og stellesaker[emoji4] Resten tar vi ved behov etter fødselen. Har f.eks lyst på ny bæresele, men tar med babyen for å prøve. Hverken jeg eller storebror ble noen gang fortrolig med bæreselen vi hadde til ham, så nå tør jeg ikke å kjøpe ny før vi har prøvd..
Mitt første barn, så unnskyld litt teit spørsmål ;-) - men jeg tenkte å vente med brystpumpe til jeg visste om jeg behøvde dette eller ikke? Eller er dette noe man ikke klarer seg uten (har tenkt til amme, men aner jo ikke om jeg/vi får det til...)
Mitt første barn, så unnskyld litt teit spørsmål ;-) - men jeg tenkte å vente med brystpumpe til jeg visste om jeg behøvde dette eller ikke? Eller er dette noe man ikke klarer seg uten (har tenkt til amme, men aner jo ikke om jeg/vi får det til...)
Jeg ville ventet, kjøpte en manuell til forrige barn, men ungen nektet flaske og jeg fikk ikke til å pumpe uansett[emoji28] Om det skulle vise seg å bli en som godtar flaske denne gangen skal jeg investere i elektrisk når behovet oppstår[emoji5]
;-)