Innkjøp

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Er jeg den eneste som ikke har kjøpt noen til babyen enda? :p Eller, kjøpte en body for å ha i påske-egget til kommende besteforeldre, ellers ingen innkjøp her enda :hilarious: Er på en måte litt «redd» for å starte å handle store ting enda, da jeg stadig bekymrer meg for at dette ikke skal gå bra (har ingen grunn til det, men bekymrer meg uansett).

Flere som venter med innkjøp? :) hvor lenge har dere evt tenkt å vente?

Har heller ikke begynt.. Begynt orientere oss om ting og tang. Sett på vogn siden det kan være leveringstid. Ellers ikke kjøpt et plagg en gang

Venter vel til juli/august

Vi har ikke kjøpt noe ennå, men vi har jo barn fra før og har de fleste store tingene. Får også arve klær fra min svigerinne så er vel ikke så mye vi trenger å kjøpe [emoji4] har tenkt å bytte ut vogna da, men det venter vi med til oktober kanskje [emoji23]

Har ikke kjøpt noe enda, men har speidet litt etter ting. Stresser ikke så veldig, så tenker å begynne etter ferien :)

Har ikke kjøpt noe enda. Tenker å begynne litt når ferie pengene kommer :)

Har kjøpt noen plagg, vogn, babycall, vognpose og bæresjal :) Synes det er litt skummelt å handle, men også greit å fordele utgiftene litt utover.

Ikke kjøpt noe enda. Har det meste fra før, men lillesøster må få seg noe nytt også[emoji4] Venter nok til juli/august med innkjøp[emoji85]

Jeg har ikke kjøpt så mye som en sokk en gang [emoji28] ikke har vi noe heller da storebror kom for 8 år siden ....
jeg er litt redd for å starte å handle inn tror jeg ... vi har slitt lenge med å bli gravide så jeg klarer enda ikke helt å se for meg at det kommer en baby ut i oktober [emoji85]

Vi har kjøpt en body og ett par sokker + att min mor kjøpte noen plagg da hun var i London :)De store tingene venter vi med :)

Kom over et "kupp" av brukt vogn. Billig og veldig god stand ,så måtte bare slå til ;) ellers har vi ikke kjøpt noe og kommer heller ikke til å gjøre det før utpå sommeren/høsten:)

Vi har det meste fra før, men trenger selvfølgelig noen ting... har ikke kjøpt noe enda, men tenkte å kjøpe et antrekk etter OUL :)

Gleder meg fryktelig til å seg va som er på loftet etter kommende storesøster. Hun er snart fire år, så det er jo en stund siden, så det blir forhåpentligvis mange hyggelige overraskelser :)

Jeg kjøpte bilsete på tilbud forrige uke [emoji4] Greide ikke å la være når det var på tilbud..

Vi har bestilt vogn ( kommer ikke før om 3 mnd, siden det er bestillingstid på den) :)

Vi har ikke kjøpt noe ennå. Tror ikke det er fordi jeg er bekymret, egentlig. Jeg er bare ikke motovert til å bevege meg inn i utstyrsjungelen ;) Har begynt å kikke litt forsiktig, da. Begynner nok i alle fall å bli klar for å handle litt klær! :Heartblue

Vi har heller ikke kjøpt en eneste ting enda. Jeg stresser ikke, har tenkt å kjøpe det meste brukt (av venner og familie) slik at det ikke blir så dyrt.
Vogn blir vel det eneste vi kjøper nytt, har vært å prøvd for å se hva vi vil ha da[emoji4] kjøper nok når den kommer på tilbud i september[emoji28]

Kjøpte litt ull på tilbud etter OUL. Ellers har vi litt ting etter søsknene. Skal gå gjennom klærne snart å se va som kan brukes og hva som skal selges da vi får motsatt kjønn denne gangen :)

Har kjøpt et par bodyer fordi jeg ikke klarte å la vær[emoji85] Ellers har vi ikke kjøpt noe annet og kommer nok til å vente litt til før vi begynner. Får arve litt og skal nok kjøpe vogn brukt.

Jeg kjøpte noe klær i dag. Føler egentlig det er aaaltfor tidlig å handle noe ennå :p men samtidig er det jo greit å ha ting på plass. Og benytte seg av tilbud når det er. Grunnen til at jeg ikke kjøper så mye er fordi føler ikke helt det er ekte ennå og jeg aner ikke egentlig hva jeg trenger eller vil ha :p men jeg har kjøpt noen bodyer for det trenger man vel uansett.

Har kjøpt bilstol som var på tilbud sist uke.. og bestilt vogn, lang ventetid.. [emoji1] Også har jeg kjøpt to sett m body og bukser som er nøytralt.. Klør i fingrene etter å handle mer, men må vente til neste uke så får vi forhåpentligvis vite kjønn helt sikkert.. [emoji28][emoji7]

Back
Topp