Innkjøp

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Vi begynner å nærme oss ferdig med innkjøp nå. Vi har egentlig bare igjen noen ting til meg til fødebagen, og noen ting vi regner med vi ikke trenger den første måneden og som vi kanskje kan ønske oss til jul (som bæresele og babygym f. eks). Lekegrind har vi bestemt oss for å vente litt med siden vi har både babynest og vippestol til de første månedene.

Men saken er den at jeg er perfeksjonist og vil ha alt klart, så nå er jeg livredd for å ha glemt noe helt vesentlig. Jeg vet mange synes at det ikke er krise fordi butikkene er åpne etter fødsel også, men med termin et par uker før jul så er det helt uaktuelt og løpe rundt i butikker/på senter med en nyfødt baby i den verste julestria. Jeg vil derfor ha mest mulig klart, og heller for mye enn for lite.

Har dere lyst til å liste opp hva dere har kjøpt/har tenkt til å kjøpe, evt. hadde fra før?

Vi hadde det meste fra før. :) Tenker at så lenge man har bodyer, strømpebukser og stelleting så klarer man jo det meste de første dagene. Og det man mangler kan gubben kjøpe.. :P man må jo ikke drasse med seg en nyfødt baby på kjøpesenterene før jul :) (Så sant man har en partner som kan fikse slikt)

Jeg liker også å ha ting på plass og vil helst ikke glemme noe [emoji1]
Her er listene mine. Er sikkert mye unødvendig på de, men jeg liker å være på den sikre siden.
Husk at antallet er for tvillinger da, så trenger jo ikke så mye som jeg har kjøpt (og sannsynligvis ikke prematur heller):

40bea1b02809da857a784eb284cb5b6f.heic
d8fb3f69d7a824d5de1e409b0607ba75.jpg

Bra lister, bubbly! Skal se over dem og se om jeg har glemt noe selv. :)

Veldig fine lister!

Tenker også at bilsete er viktig, så man får med ungen hjem :p Så kan alt annet vente :p

Men poenget er at jeg vil ikke vente :hilarious: Jeg vil ha alt jeg kan få brukt for (nesten :hilarious:) i hus før fødsel. Jeg vet jo at det er veldig lite man MÅ ha i starten men det er ikke helt meg :hilarious:

Jeg tenker likt som deg! Vil heller ha for mye i hus enn å mangle noe når vi kommer hjem. Vil ha ALT på stell så vi slipper å stresse med noe som helst.

Om du liker engelsk, så er det masser videoer på youtube med tips om hva man burde kjøpe, og hva folk har kjøpt som de ikke har fått bruk for. :)

Back
Topp