innkjøp

stine21

Glad i forumet
når er det normalt å begynne å handle inn ting som vong,klær og div?.. ikke turt å handle noe enda jeg... [&:] 

hehe[:D] sant nok...

Når jeg var så langt som deg så hadde jeg mye i hus alt jeg[:)] Kjøåte en del brukt, og måtte slå til hvis jeg ville ha det.... Ikke før nå i de siste to mnd at seng, stellekommode og det andre småttriet har kommet i hus, men det er bare treghet som er skyld i det[:)]

Start handlen når du vil du!! Se etter tilbud, det kan lønne seg for utstyr er DYRT!!!!!

Jeg mistenker at jeg kommer til å begynne å shoppe så fort de første 12 ukene er passert (men jeg må gjøre det i smug, og finne et sted å gjemme alt, for jeg har lovet mannen min at vi ikke skal ha et fullt utstyrt barneværelse et halvt år før ungen blir født...)... men først må jeg vel fortelle nyheten til svigerinnene mine som begge har født sine siste barn (begge har sagt at de ikke skal ha fler) for bare 4 måneder siden... *håper på å arve litt*[:D]

håper jeg har fått handlet litt innen jeg er så langt på vei som deg men..hehe[:D] takk for alle svar blir nok shopping på meg denne uka[:D] endelig....

greit å få ting i hus før du er så tung og svær at du ikke orker å gå i butikken[:D]

Klarer ikke helt og la hver og tenke litt negativt jeg, tenk om det skjer noe, så står man men fult av babyutstyr , hadde tatt helt knekken på meg tror jeg, og rydde det bort så lenge [:(]

ORIGINAL: Kaisa1

Klarer ikke helt og la hver og tenke litt negativt jeg, tenk om det skjer noe, så står man men fult av babyutstyr , hadde tatt helt knekken på meg tror jeg, og rydde det bort så lenge [:(]

Jeg tror at dersom det skjer noe så er du helt knekt uansett... man kan ikke tenke sånn heller...

ORIGINAL: Kaisa1

sånn jeg har tenkt å liksom... men kan jo ikke gå å være så negativ heller.. må bare håpe på at alt går bra... det gjør jo heldivis stortsett det.. [:)]

Det går jo ikke å tenke sånn[:)] Jeg klarer ikke hvertfall.... For da blir det sånn, tenk om jeg kræsjer når jeg kjører til jobb i dag, tenk om huset brenner.... Hadde blitt gal jeg da hvertfall[:)] 

Og dessuten, NOE må man jo ha når babyen kommer også, ting KAN skje hele tiden, men det går ikke an å tenke sånn bare[:)]

hehehe, jeg begynte når jeg var i uke 9, var på ferie og kom over ett kjempebillig stellebord for å henge på veggen. Så jeg kjøpte det [;)] Etter det så har jeg shoppa jevnt og trutt! Hehe, jeg ELSKER jo å kjøpe duppedingser til den lille i magen, og er enda ikke ferdig. Skal kjøpe madrass og hente vogn denne uka [:D]

Jeg\vi begynte å handle inn etter ultralyd[:D], mest fordi det var salg da. Har kjøpt både barnevogn, stellekommode og bilsete. Pluss at jeg har handlet inn litt klær- klarer ikke å dy meg, det er jo sååå mye søtt[;)] 
Vi har prøvd å handle inn litt og litt, så det ikke blir så dyrt...
Det beste er vel å begynne da du føler for det, men hvis man skal tenke på at noe kommer til å gå galt blir man bare sprø, tror jeg hadde blitt like lei meg om noe hadde gått galt selv om jeg ikke hadde hatt noen babyting...

Hadde termin i mai og begynte å handle like over jul. Greit å ha de fleste tingene på plass i litt god tid. Frida kom 1 mnd. før termin.

Back
Topp