Innkjøp

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Bilstol, tripptrapp med newbornseat og babycall så langt :) Og massevis av småting såklar :)

Bilstol, seng, babygym, vippestol, badekar, reiseseng, klær og mye småplukk :) Har også bestilt vogn som kommer til påsken :)

Last edited:
Seng, kommode, stellebord, babynest, vogn, litt klær. Bilstol og badekar har vi fra før Mangler jo en del ennå sånn sett, mest småting og klær.

Her har vi bare kjøpt bilstol, klær og litt sengetøy, et håndkle, helseteppe og noen kluter så myyye igjen enda...

Trur jeg har kjøpt så og si alt vi trenger, men er sikkert noen småting vi ennå mangler, kluter og handuker fks :)

Bestilt vogn, kjøpt stellekommode, stelleveske og litt klær hittil. Ellers arver vi sprinkelseng, bilstol, babygym, en rosa sportsvogn og en del klær :)

Last edited:
Har kjøpt:
Stellekommode
Klær (mangler en del bodyer og strømpebukser)
Balje
Ammepute
Lekegrind
Purelan
Ammebher 2stk i svart og hvitt
Kluter til rompevask
Gaskluter til amming/gulp (må ha mer!)
Fleeceteppe

Det aller viktigste vi mangler nå er bilsete! Og mye småting. Vogn og seng har vi, men skal kjøpe Bedside seng i tillegg. Også er det jo mye som det ikke er noe hast med som vi tar etterhvert som behovene dukker opp :)

Nå har jeg snart det meste. Mangler sprinkelseng og litt stelleprodukter eller så tror jeg at det meste er på plass:) trenger noen amme bh til meg selv.

Har kjøpt inn:
Vogn
Stellebord
"Stelleveske" typ skinnveske jeg ønsket meg :p
en del klær, både brukt og nytt
bilstol m base
tripp trapp stol
masse småting

Mangler seng, kommode og newborn set av de "store tingene" :)

Brio smile vogn, stokke tripp trapp stol m newborn sete, vugge, seng, bilsete, brystpumpe, sengetøy, bodyer, nattøy,tja, tror det var det for nå :P

Dere har kjøpt mye! Vi har bare litt klær til den lille og ingenting mer! Tenker om møbler fra Ikea, noen kan si noe om de???

Dere har kjøpt mye! Vi har bare litt klær til den lille og ingenting mer! Tenker om møbler fra Ikea, noen kan si noe om de???
Vi har kjøpt sprinkelseng og klesskap hos Ikea:-) holder mål i massevis!

Elsker ikea! :) Kjøpt stellekommode der. Har også en god del til rommene til de to større barna mine derfra + i barnas tv-stue.

Back
Topp