Innkjøp?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva er det første du har kjøpt inn til babyen, eller BLIR det første du kjøper inn? :)
 
Har kjøpt 4 bodyer, 3 bukser, nattdrakt og kjeledress :D
 
Vi kjøpte vogn i går, ble tipset om et kjempe tilbud her inne på vogna vi ønsket oss så rett ut å kjøpte.
 
Har ikke kjøpt noe, men fikk bodyer til jul. Og har begynt å strikke en lilla ullbukse og en slags hettelue, men begge prosjektene har stoppet opp på litt over halvveis ... som vanlig.
 
har bare kjøpt mammatøy.. så ingenting ellers :s
 
Har kjøpt 2 kjønnsnøytrale bodyer som skal med i sjukehusbagen :) ellers har vi det aller meste fra før av :) skal få låne bilstol, vippestol, vugge, nyfødtsete til tripptrappstolen + diverse annet fra søsteren min :) Har solgt de tingene for skulle jo ikkje ha baby før om flere år :p hehe...
Mangler egentlig bare vognbag og bedside crib :)
 
Kjøpt mammabukse :D vi har alt, men må bytte slanger i hjula på vogna.men resten tar vi nærmere juli :) Blir det gutt må vi ut å kjøpe inn en del klær, men det tar vi nærmere juli det og :)
 
Har fått et body/bukse/lue-sett, men ikke kjøpt noe selv enda. Skal kjøpe vognen etter OUL tenker jeg
 
Bare kjøpt gravidklær, men blir nok litt shopping i London i mars tenker jeg :) gleder meg til å kjøpe bittebittebittesmå plagg :)
 
Strikka "converse" sko på julemesse. Kjøpte vogn et par uker etter det:)
 
Jeg har kjøpt en vugge ☺
e216f10495c41e8ff9a004d1819dbd9a
 
Vi har ikke kjøpt noe ennå, ettersom vi har det meste fra før :) Kommer nok til å kjøpe noen kjønnsnøytrale plagg ettersom vi ikke ska vite kjønnet denne gangen. Vi mangler bare bag til Simo vogna. Jeg har lyst på nytt bilsete ettersom det vi hadde sist var grusomt tungt, men gubben mener det er unødvendig :p
 
Har fått hugme ammepute til bursdagen♡. Ellers har vi en del etter førstemann så venter til etter oul og vi vet kjønn før vi gjør flere innkjøp. Men må nok ha en sprinkelseng og søskenvogn av store ting og har veldig lyst på vugge denne gangen
 
Kommer til å kjøpe litt tøy når sjansen byr seg:) ikke mye shopping for tiden. Alt annet har vi. Nei forresten, skal kjøpe gulpekluter med mønster og bæresjal på nett men venter litt:)
 
Back
Topp