Innkjøp

Løvetanna86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Hello:)
Hva har dere kjøpt inn/skal kjøpe inn av ting og tang og tøy til de små? :)
Her har vi alt av tøy fra storesøster, kommer på samme årstid så kan nok bruke masse fra det,men blir nok til at jeg kjøper inn litt til + noen få ullklær i str 50.
Har også kjøpt ergobaby bæresele.
Vurderer også å kjøpe stokke tripp trapp stol med nyfødt sete,noen som har d og har gode erfaringer med det?
Så skal vi kjøpe ny vogn på nyåret + skal kjøpe elektrisk ammepumpe.
Ellers har vi det meste i hus fra før av, sånn sett veldig kjekt med nr 2 på samme årstid + at det er samme kjønn hehe. :)

Hei!
Nr 2 arvet en hel del av storebror, men ble en del nytt siden de er av forskjellig kjønn;)
Solgt bagvogna så må kjøpe ny på nyåret, og blir noen nye klær. De første er født i Oktober, men April nå så blir nok litt annet behov i forhold til ikke bare tykk ull osv de første mnd;)
Har tripp trapp med babydel (kjøpte det til nr 2), og brukte den masse! Strålende å spise middag osv sammen, samt genialt i forhold til når man begynner å teste mat på den lille! Anbefaler virkelig å investere i babydelen;)

Har i grunn bare kjøpt vogn. ... seng fikk vi av søsteren min.. må kjøpe stellebord (evt bare stellematte til å bruke på gulvet da vi egentlig ikke har plass til stellebord...)
Babysete må vi ha.. babycall... dyner og sengetøy osv... og en del klær selvfølgelig. Men tar det mot slutten tror jeg. Har fått skikkelig nok av å kjøpe ting nå etter jula :p

Vi bestilte i går fra Jollyroom det lille vi behøver:

-vuggestativ til babykurven

-ny madrass til babysenga

-to sett med sengetøy

Det var salg der så da slo vi til :)

Mangler kun stellematte til stellekommoden nå. Resten har vi fra første. :)

Har litt fra før etter storebror, får litt av familie og venner og har kjøpt litt. Klær blir for det meste kjøpt nytt eller brukt nytt siden det ventes ei jente :) Når tenker dere andre at det meste bør stå klart?

Vi vil gjerne ha alt klart så fort som mulig, iallfall de store linjene, blir bare pes å ordne ting i siste liten. Prøver å gjøre varp på salg, føles bra med en god deal :-)

Har litt fra før etter storebror, får litt av familie og venner og har kjøpt litt. Klær blir for det meste kjøpt nytt eller brukt nytt siden det ventes ei jente :) Når tenker dere andre at det meste bør stå klart?
Jeg vil ha alt klart ca en måned før termin, siden første kom et par uker før tida. Har jo enda god tid, men handler litt på salg nå for å spare penger. :)

Jeg vil ha alt klart ca en måned før termin, siden første kom et par uker før tida. Har jo enda god tid, men handler litt på salg nå for å spare penger. :)

Tiden går så fort og plutselig er termin der, Tror jeg hadde det meste klart en mnds tid før sist gang og han kom to dager før termin. Så tenker jo sjangsen er stor for at lillesøster ikke venter så lenge hun heller :p Er jo ikke alt man trenger første mnd, men greit å ha de viktigst tingene og litt klær i de første strl hvertfall :p

Vi har fikset bilstol og bedside crib med alt som trengs. Stellebordet må vi vente med til badet er pusset opp og vogn tenkte vi bestille nå i romjulen. Eller har vi fått litt klær og kjøpt litt på salg for det første halvåret, vet vi kommer til å arve alt fra ei tulle som nå er 2 måneder. Resten stresser vi ikke med. Stokkestol med babysete får vi nok i gave siden alle våre tantebarn har fått det. Vurderer også kjøpe bbhugme så da kan jo den også brukes som ammepute.

Vi har nesten alt vi trenger vi:-) har kjøpt etterhvert, og glad for det med tanke på at jeg har bekkenløsning og gangvansker.hadde også endel fra før av, men endel trengte vi jo.
Men trenger ei ny seng, da målene på ikea sengene tydelivis var gjort om siden forrige gang,da vi kjøpte ny madrass passet den ikke:-/ og ei ny stelleveske og et par kommoder.

Har kjøpt
- vogn (på salg BF)
- Bedside crib(brukt)
- Newbornsete til tripptrapp (brukt)

I går bestilte jeg
-bilsete (maxicosi)
-babygym
-skinnfelle
Da det er tilbud på babybanden,

Nå mangler jeg bare stellebord og babybjørnstol :)

Her har vi allt efter mina 2 andra barn.
Ønsket meg og fick en ny vognpose av min søster Igår :)
Eller så tenker eg kanske kjøpe en elektrisk pumpa. Har manuell men syns ikke den er god.

Satser på å få alt klart når jeg går ut i permisjon - noe å gjøre da rett og slett;) Tenker da på vasking av alle klærne osv (har jo det neste av utstyr etter de første 2). :)
Fødte første 10 dager før termin, men nr 2 kom 2 dager etter termin så satser på at det holder å ha alt klart ca 3 uker før termin (permisjonsstart). :)

Takk for tips Iam ang babybanden, fikk bestilt
Maxi cosi cabriofix med base til 2500,-
Stokke dunpose til vogn for 699,-
Og en nudelig ulldress til 200 :)

Hello:)
Hva har dere kjøpt inn/skal kjøpe inn av ting og tang og tøy til de små? :)
Her har vi alt av tøy fra storesøster, kommer på samme årstid så kan nok bruke masse fra det,men blir nok til at jeg kjøper inn litt til + noen få ullklær i str 50.
Har også kjøpt ergobaby bæresele.
Vurderer også å kjøpe stokke tripp trapp stol med nyfødt sete,noen som har d og har gode erfaringer med det?
Så skal vi kjøpe ny vogn på nyåret + skal kjøpe elektrisk ammepumpe.
Ellers har vi det meste i hus fra før av, sånn sett veldig kjekt med nr 2 på samme årstid + at det er samme kjønn hehe. :)
Vi hadde newborn set til eldstemann og brukte det masse. Genialt når jeg lagde mat, ryddet kjøkkenet og spiste. Vel verdt investeringen spør du meg:) Har sett det ligger endel pent brukte av disse til salgs. Trekket kan vaskes!

Her må vi jo plutselig ha to av alt, så da er vi ikke så godt rustet likevel. I tillegg er første en jente, og da må vi jo ha nye klær til småtassene. Har en bilstol fra sist, har kjøpt en til på tilbud nå i desember. Har også handlet inn litt klær i små størrelser, fordi jeg regner med å få de før tiden. Må også ha seng(er) og stellebord, samt vogn. Planen er å kjøpe vogn på tilbud!

Har kjøpt
- vogn (på salg BF)
- Bedside crib(brukt)
- Newbornsete til tripptrapp (brukt)

I går bestilte jeg
-bilsete (maxicosi)
-babygym
-skinnfelle
Da det er tilbud på babybanden,

Nå mangler jeg bare stellebord og babybjørnstol :)
Tok det lang tid før du fikk beskjed om at varene ble sendt? To dager siden vi bestilte (og betalte) nå og kun fått ordrebekreftelse. .....

Tok det lang tid før du fikk beskjed om at varene ble sendt? To dager siden vi bestilte (og betalte) nå og kun fått ordrebekreftelse. .....

Fikk beskjed i dag at varene var blitt sendt :)
Når jeg bestilte vogn sist, bestilte jeg på en fredag og fikk vognen på tirsdag.

Back
Topp