innkjøp

UngMammaTilSnart4Små

Elsker forumet
Novemberskattene 2014 <3
har dere begynt å handle inn litt til den lille enda?

her har jeg allerede kjøpt:
newborn stokke sete til tripp trapp stol
bilstol
og en hel del babyklær ( ikke lett å la være når det finnes så mye fint )

Har ikke kjøpt noe enda. Venter til etter ul om to uker, men da skal det shoppes:D

så flink du er som klarer å holde deg :) jeg er sååå utholdmodig av meg at jeg klarer ikke vente :S

Vi har handlet Stokke tripp trapp stol, den var på tilbud, ellers ingenting foreløpig. Venter nok til etter OUL med storhandelen ☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt et par plagg og et teppe :) er jo så koselig:love017

Jeg kjøpte en bilstol igår også har jeg kjøpt litt klær:)
Tripp trapp stol fra stokke fikk jeg for 25 kr i barnehagen jeg jobber i siden vi skulle bytte ut alle stolene, men den må jo pusses opp å males da :)

Ikke jeg heller. Venter til etter oul. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har ikke kjøpt noe enda venter til ul (om 16 dager) gjorde det samme med første man:)

Venter nr 2, har en nydelig sønn på 9 mnd

Har kjøpt et par plagg og et par helsetepper tidligere. Ble også kjøpt noen plagg etter oul idag :)

Jeg har ikke handlet noe ennå... jeg føler jeg akkurat har vært gjennom dette :p storesøster er 1, har det meste som trengs (bortsett fra klær om det er en gutt inni magen) :)

Er 19+4 i dag :) og har enda ikkje kjøpt noko.. :) Kjønn er litt usikker, men blir det gutt, har vi ting i massevis, blir det jente må vi nok handle litt ;) (Vel handle, må vi nok uanset… men) Ultralydlegen gav oss eit lite peikepinn… men, kunne ikkje sei noko 100 % enda :) Får nok vite ting meir sikkert i veke 24 :) Da venter ein ny ul :) Men det er begynt å klø litt i fingrene etter å shoppe inn ting :)

Her har vi handlet vogn og vognpose, bilstol, litt klær, seng, baby- og juniordyna. Blir vel mere om vi får sert hva det er i uke 24 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har gjort mitt første innkjøp i dag selv om det strider med mine prinsipper, meen jeg trenger den og har bestilt verdens beste ammepute fra danmark og fått vanvittig bra service fra babymagasin.dk som egentlig ikke sender utenlands.

Jeg må bare skryte!

Jeg sendte en mail og forklarte mitt ærend og at jeg virkelig ønsket meg den ammeputen og håpet det lot seg gjøre å få den levert.
Mannen som styrer webshopen svarte etter FEM minutter med at han trengte til i dag for å sjekke med leverandøren av ammeputen.
I morrest fikk jeg svar.
JA, den kunne jeg få kjøpe, men frakten var på 450 danske.
OK sier jeg. og mannen endrer fraktsummen i (hele) nettbutikken så jeg får bestilt puten.
Sørger for at den får rett adresse og ammeputen er nå på vei!

DET kaller man supergod service! :D:D:D:D:D

Så ammepute bestilt tilfelle bekkenløsningen blir verre.

Vanilla tvilling ammepute <3 Finnes ikke bedre!

Har kjøpt litt nøytrale klær,+ at en vugge vi har fått står klar i stua <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har faktisk ikke kjøpt noe ennå :O Men om alt er bra med lille nå torsdag (skal på UL) så blir det nok heftig shopping fremover ;)

Vært på UL i dag så begynner nok litt smått i tida fremover ;-)

Har handlet en del, slår til når jeg kommer over gode tilbud :) Har hittil:

- Ergobaby m/innlegg
- Ringslynge
- Babycall
- Ammepute
- Litt klær
- Økologiske stelleprodukter

+ at vi har begynt å pusse opp babyrommet :)

Back
Topp