Innkjøp :)

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Da har jeg kjøpt bilstol med base av ei venninne og så fikk jeg en hel søplepose full med jenteklær (opp til 1,5 år) og en uro med lys og musikk.

Så har jeg kjøpt stellebord med balje til å sette oppå badekaret. Tenker det blir praktisk plassmessig :) ImageUploadedByBV Forum1377773287.184229.jpg

Så deilig å få så masse klær! Kjempeheldig :D

Greit å få litt ting på plass..
Heldig du er da som fikk så mye klær :)

Ja var ulltøy og fleecedresser og en reimadress så er storfornøyd :)

Så kjekt med utstyr og klær da :)

Etter OUL skal jeg begynne å tenke på innkjøp! Gleder meg!

Jeeeh :) jeg kjøpte sengekanten og en bamse og en koseklut i dag <3

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Tror vi og skal ha sånt stellebord. Kan det reguleres i høyde? Tror det blir litt lavt for min mann slik det står på bildet. Hva kostet det og hvor kjøpte du det?

Tror vi og skal ha sånt stellebord. Kan det reguleres i høyde? Tror det blir litt lavt for min mann slik det står på bildet. Hva kostet det og hvor kjøpte du det?
Kjøpte det brukt. Kikket ikke så nøye på det men tror det var noen knotter å vri på...har satt det på loftet hos mamma så får ikke sjekket. Kommer sikkert litt an på høyden på badekaret også...

jeg har kjøpt noen hvite bodyer, og en koseklut <3 tenkte å se på vogn i morgen :D

Så herlig! Vi kjøpte også bilstol m/ base og vognpose i går ;)

Hvilken bilstol gikk du for? :)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Vet ikke :p Kjøpt brukt av ei venninne og står nå på loftet. En av de kjente merkene, men husker ikke hvilket, og var ny for 2 år siden.

Da har jeg kjøpt inn barnevogn, mountain buggy, med lilla babybag, og svart/rosa sportsdel :D ikke bare det, men har kjøpt grindseng. ikea hadde tilbud 150kr for en som orginalt koster 400kr :D denne skal jeg male babyrosa <3

Da har jeg kjøpt inn barnevogn, mountain buggy, med lilla babybag, og svart/rosa sportsdel :D ikke bare det, men har kjøpt grindseng. ikea hadde tilbud 150kr for en som orginalt koster 400kr :D denne skal jeg male babyrosa <3
Oi det var billig :) har tenkt å kjøpe sprinkelseng på IKEA jeg også. De er jo i utgangspunktet billige. Ser jo kvalitetsforskjell på de dyre men ser ikke nødvendigheten med så store massive senger. Hadde IKEA sist og er veldig fornøyd :)

ja, håper den er ordentlig! ellers kaster jeg den. må være trygt for lille bebiskatten :)

Har selv bestilt meg barnevogn og kjøpt ei sprinkelseng, har fått vugge, tripp trapp stol og barnesete med base til bila. Skal prøve å vente med en del til siste liten, rekk å ha bursdag og jul før jeg får ;p

Back
Topp