Innkjøp

Vår förste här, så vi behöver verkligen allt...
Har beställt vogn (TFK) och vegghengt stellebord (BRIO). Seng och allt som hör till den får vi hos svigers.
Har inte kunnat låta bli att handla en del kläder:-) Åh, som jag glädjer mig till att ta dem i bruk! Har gjort plass för nurkets kläder i ett skap på badet, å tårane trillade...Litt emosjonell för tiden:-)
Storlekar är det litt olika av, har köpt 50 som minste. Hur mycket av varje storlek borde man ha egentligen? Dom växer ju så fort!
Har köpt och installert ny dusch, med sån hög kant, så vi behöver inte badebalja.

Bilstol och vognpose återstår - och lite mer kläder såklart!

Fortsatt tid igen, men ändå känns det som att det kommer gå så fort - tänk att jag är 6 månader på väg nu! Känns som igår att vi ÄNTLIGEN kommit över de kritiska 12 veckorna...:-)

Panser skrev:
Har dere tenkt å gi meg panikk her en lørdag, jag har ikke handlet en ting.... Oooops... Men barnesete kom levert på døren og det er vel det og et par sokker vi fått i gave som er i hus... 

Mente ikke å gi noen panikk:p var jeg som ble litt stressa en ettermiddag da flere andre jeg kjenner med termin på ca samme tid hadde alt:p og jeg ikke har kjøpt en eneste ting. Har jo mye fra første mann:) så sikkert derfor jeg ikke har stressa med det. Jeg husker jeg hadde det meste til han på denne tiden;) hehe

I dag var vi og kjøpte bilstol av et vennepar og tror det gikk litt opp for både meg og mannen at det faktisk kommer en liten baby til snart :-P

Har akkurat nå gjort bestilling på vogn og bilstol:) Spennende! Tar litt tid før jeg får de i hus men det gjør forhåpentligvis ikke noe- satser ikke på noen for-tidlig-fødsel her!

Ellers har vi vel det vi MÅ ha til D-dagen så får vi anskaffe litt etterhvert! Ting som hører til på badet må jeg vel skaffe etterhvert da..og stellebord ikke minst!

Gjenbruk fra storebror:-). Eneste jeg har kjøpt er to pas sokker:-D har bekkenløsning så det frister ikke å gå i butikk:-(

Back
Topp