Innkjøp

Side

Glad i forumet
VIP
Er det flere enn meg som enda mangler mye?

Vi har enda ikke kjøpt barnesete, men har ikke stresset med noe i dette svangerskapet. Tenker at alt faller på plass til slutt:)

Jeg har kjøpt bilstol, vogn og bag, men nå vurderer jeg å selge bagen og kjøpe en annen farge... Jeg mangler ikke så mye, har masse fra førstemann. Jeg skal kjøpe babycall med kamera og så har jeg veldig lyst på ny vugge, men det tror jeg ikke det blir noe av...

Har ikke kjøpt noe enda vi :) eller jeg har begynt å kjøpe litt klær :) stresser ikke er jo såvidt halvveis. Har satt av masse penger da så gleder meg bare til å shoppe vilt :-D

Skal kjøpe en ny vognpose og strikke hentesett ellers er alt i boks. Skal sies at ikke vi trengte å kjøpe så mye da. Har kjøpt søskenvogn og en del jentetøy. Kan ellers bruke mye tøy og alt av utstyr etter storebror.

Vurderer å kjøpe sånn en ammemadrass. Noen som har erfaringer med det?? 

Her har jeg kost meg med litt shopping nå og litt da siden OUL. Har nå det meste, men mangler blant annet madrass til vugge, ammemadrass(tenkte prøve det denne gangen), litt sengetøy osv. Fortsetter nok å små shoppe litt og det jeg mangler tar jeg når permisjonen begynner. Har ikke stresset med det og kommer heller ikke til å gjøre det :)

Vi har ikke kjøpt en eneste ting! Nå har vi de meste store tingene som: vogn, bilstol, sprinkelseng, stellebord å litt klær etter storebror :) Vi venter til vi vet kjønnet med og kjøpe noe (+ at jeg venter på engangstønaden)

Har igjen å kjøpe vogn og bilstol. og litt annet smådill.. Det kommer forhåpentligvis i hus innen oktober er over :)

Har igjen å kjøpe alt. Og da mener jeg ALT! Har ingenting fra før, men vi stresser ikke:) Har funnet ut hva vi skal kjøpe av store ting, og de små tingene faller vel på plass etterhvert.

Jeg har ikke kjøpt noe som helst, en body i str 44 bare! Men vi har jo alt fra før hvis det blir gutt, blir det jente så får vi handle klære etterhvert.

Jeg har ikke kjøpt noe som helst, en body i str 44 bare! Men vi har jo alt fra før hvis det blir gutt, blir det jente så får vi handle klære etterhvert.

Har kjøpt litt ull i 50 og 56 (storebror er født i midten av april og det var en varm vår så trengte ikke ull da) og en ekstra sprinkelseng, ellers har vi alt.

Har kjøpt vogn (TFK), bilstol (acta Graco) og Moses babykurv. Har to barn fra før, men kvittet oss med det meste, så trenger en del nytt.
Skal kjøpe ammamadrass, prampack, babycall, brystpumpe, stelleveske (gleder meg veldig til det... :-)), stellebord.... Husker ikke mer i farta.

Til deg som spurte om ammemadrass: Brukte ammemadrass med begge de andre to barna. Veldig fin som underlag og beskyttelse mot gulp og morsmelk i senga vår. velger å kjøp det denne gangen også

Vi har alt av klær fra før, men manglet det meste ellers :) Har kjøpt litt og litt, noe brukt og noe nytt! Deilig å ha god tid, så vi slipper stresset på slutten.. Eneste vi mangler nå er stellemadrass! :)

Har kjøpt det meste vi trengte nytt :) vogn, bilsete, hengevugge, babycall og noen få plagg :) ellers er hentesettet under making <3 trenger egentlig ikke mer, siden vi får gutt nr 2 :) og det passer igrunn veldig bra, siden det ikke flyter med penger her ;)>

Har dere tenkt å gi meg panikk her en lørdag, jag har ikke handlet en ting.... Oooops... Men barnesete kom levert på døren og det er vel det og et par sokker vi fått i gave som er i hus... 

Panser skrev:
Har dere tenkt å gi meg panikk her en lørdag, jag har ikke handlet en ting.... Oooops... Men barnesete kom levert på døren og det er vel det og et par sokker vi fått i gave som er i hus... 

Vi har heller ikke handlet inn noe enda..vi har da good tid:)

Er vel like så vanlig å ikke ha noe som det er å ha alt i denne perioden ;) vvi har kjøpt alt ferdig da vi hadde råd så var vi ferdig med det. Vi visste det kom til å bli stramt frem mot jul, + at vi kom over noen veldig gode tilbud :)

Tydligvis så har jeg goood tid, og vi er enda godt voksne og det er den første så vi burde vel ha vart helt tusset og kjøpt masse... Men får vel bare sende innkjøpslisten til familien så ordner det seg... Har mer frekventert Byggmax og Maxbo da vi driver med oppussnings prosjektet fra helvete...

Vår förste här, så vi behöver verkligen allt...
Har beställt vogn (TFK) och vegghengt stellebord (BRIO). Seng och allt som hör till den får vi hos svigers.
Har inte kunnat låta bli att handla en del kläder:-) Åh, som jag glädjer mig till att ta dem i bruk! Har gjort plass för nurkets kläder i ett skap på badet, å tårane trillade...Litt emosjonell för tiden:-)
Storlekar är det litt olika av, har köpt 50 som minste. Hur mycket av varje storlek borde man ha egentligen? Dom växer ju så fort!
Har köpt och installert ny dusch, med sån hög kant, så vi behöver inte badebalja.

Bilstol och vognpose återstår - och lite mer kläder såklart!

Fortsatt tid igen, men ändå känns det som att det kommer gå så fort - tänk att jag är 6 månader på väg nu! Känns som igår att vi ÄNTLIGEN kommit över de kritiska 12 veckorna...:-)

Back
Topp