innkjøp

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
når begynte dere så smått og kjøpe inn ting og tang???[:D][:D][:D]

jeg begynte egentlig sent i forhold til andre....
begynte ikke føre jeg var 5-6 mnd på vei....
redd ting skulle skje underveis, så ville drøye litt...

men vet det er mange som begynner med en gang de har nådd 3 mnd...

begynn når du mener du selv er klar til å til det du...

lykke til videre..

klem[:)]

Jeg begynte litt tidlig. Tror jeg var ca 4 mnder på vei jeg. Litt rissikabelt, men måtte bare

Med første mann så ventet jeg til jeg hadde vært på UL. Samme denne gangen, skal dit neste uke så etter det er det gjort tenker jeg.

Mvh
Eva

Kjøpte det meste for ca en mnd sinden vi, men det var bare fordi vi fikk et tilbud vi ikke kunne la gå fra oss!! Kjøpt en del brukt fra tante, også har mamma kjøpt seng og stellekommode:) Så vi var heldige og kom billig ut av det!!
Hadde jeg ikke fått det tilbudet av tante så hadde jeg nok venta med en del.... Men samtidig er det veldig koselig å kikke på vogna som står her når babyen sparker for harde livet[:)] Da kan jeg bare drømme og glede meg til den ligger oppi...Ble litt mer virkelig for sambo også når vi fikk en del i hus. Han bare smilte når vi henta tinga, var nok litt fornøyd:)

Første jeg kjøpt var et par Nike sko i størelse 13 :)
Dette kjøpte jeg når jeg var i utlandet i uke 12 på nike store.

Det er jo sååååååååååååå morsomt å drive å kjøpe små ting.

Jeg kjøpte vel første plagget i uke 15 eller no tror jeg..
Og har til nå kjøpt litt sengetøy, og en vippestol, skal bestille vogn og stellekommode til uka..

Er i gang allerede![:D] Kjempegøy! I tillegg er det greit å spre utgiftene... Prøver å ikke ta helt av da..

har faktisk ikke begynt å kjøpe noe enda, men har full kontroll på hva som er der ute.. [:D]..
Går mest i julegaver nå... [;)]

jeg var vell ca 25 uker på vei da jeg begynte

Vi kjøpte seng for ei uke siden og stellebordet på mandagen etter.. Da var jeg vel 27 uker på vei! [:)]

Jeg har kjøpt både seng, stol til bilen, barnevogn og stellebord pga samboer mister jobben til jul så vi tenkte at det kunne vere greit å vere ferdig med alle de dyreste tingene i tillfelle det tar en stund før han finner seg jobb igjen. Var ikke mer en tre mnd på veg når vi hadde fått i hus de første tingene, men det måtte bare bli sånn.

Vi kjøpte vogna før vi ble gravide! Det var opphørssalg på en butikk i byen og vi kjøpte vogna til halv pris! Måtte jo bare slå til! Sambo hadde det veldig morsomt da han drev og smuglet den ut av butikken! [:)]
Ellers så har vi kjøpt litt her og der...

Vi har ikke begynt å kjøpe noe enda, synes det er aaaaaltfor tidlig. Men tar nok en god stund før det går opp for oss at vi skal bli foreldre også. Så innkjøpene får vente til vi er helt sikker på at dette går bra![:)]

Back
Topp